Kigger man på jeres tråd efter i år virker det til virkelig mange fans tror mesterskabet er væk og ingen europæisk osv. Jeg er med på man er skuffet, men i er vel stadigvæk favoritter til både mesterskabet og pokalen.
Nej det er vi bestemt ikke.
https://superstats.dk/stilling/slutspil
Kan ikke se hvad der skulle retfærdiggøre hvad der gør FCK til favoritter. Det er faktisk lige før, jeg ville sætte en 50´er på AGF som mestre.
Jeg gætter på rækkefølgen AGF, FCN, FCK og Viborg.
Det må vel være Lund og Stamenic. Ankersen starter jo på højre kanten med Jelert på venstre.