Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er rigtigt ja. Han har dog også været ude i 1 måned med “hip injury” ifølge transfermarkt. Men ja, det er måske overordnet ikke så galt alligevel. Kun Tipsbladet der brugte ordet “skadeshelvede”.

Men gad vide om vi overhovedet skal bruge vores tid på ham eller den alligevel er helt urealistisk? Vi skal tage priserne på transfermarkt med et gran salt, men bare derinde står han til 17 mio EUR.
ASO blev rygtet til Tottenham for et lille år siden, hvor der blev spekuleret i priser på op mod 200 millioner, og selv om han har været i en formnedgang sammen med hele holdet, så er mit bedste bud at vi stadig snakker en pris som er helt og aldeles urealistisk for FCK.

Jeg tænker + 100 millioner

Og lidt sjovt at man snakker om en dårlig sæson, når han så stadig er på 9 mål og 7 oplæg i 29 kampe han har deltaget i, måske det bare er et udtryk for hvor højt en niveau han har, at man forventer så meget mere
Hold kæft hvor har jeg været rasende siden kampen mod FCN.

èn ting er at vi taber, men måden det sker på er under al kritik. De fleste spillere langt under niveau.

Nees fejler total på bænken. Hvad fanden skal Ankersen spille for, når nu CS gjorde det fint sidste kamp med assist mv. Begge kanter bliver fucked pga han skal spille.

Hvor lang snor skal Håkan have? Han spiller en elendig kamp med masser af fejlafleveringer i farlige positioner og skud på mål i positioner hvor medspillere kan spilles mere fri.

Hvorfor er Roony slet ikke med?? Han skaber i det mindste noget farligt når han er med. Fatter ikke at Diogo og JL foretrækkes før ham. Kæmpe fejl på bænken.

Falk .. Jeg gider næsten ikke kommentere det for tiden. Hvorfor fanden starter han inde!!

Folk siger Bidstrup spillede godt. Ja det gjorde han, men vi er fandme også med til at gøre ham god, men konstante fejlafleveringer på få meters afstand , 1-2 meter fra den spiller der skal have bolden. Så kan han sagtens nå imellem og tackle.

Mesterskaber blev tabt dér. Vi får ikke point i BIF, men en forsvarer på holdet. Håber at VFF eller AGF tager mesterskabet. De mister i det mindste ikke et halvt hold.

Kan man nordmanden Amundsen Day evt. hives op til forsvaret, eller er hans niveau for lavt?
Hvis Amundsen Day er så stort et talent som mange på et tidspunkt snakkede om, kan han vel sagtens implementeres når alle midterforsvarer på nær Lund er ude. Om Neestrup tør det, når det er Derby på Brøndby Stadion er nok usandsynligt. Han stiller vel med Lund/Ankersen i midterforsvaret eller Lund/Stamenic for at fortsætte med sit sindssyge Ankersen på højre back og Jelert på venstre back-projekt, også får Amundsen Day vel Max en plads på bænken.

Hvis jeg var Nees havde jeg nok stillet med:
Grabara
Jelert
Ankersen (Eller Amundsen Day, hvis man tør satse)
Lund
Sørensen
Lerager
Clem
Claesson
Roony
Larsson
Daramy

Så må Diogo, Falk, Haraldsson og Isak komme ind fra bænken, hvis der bliver brug for det (og det gør der nok)
Mesterskaber blev tabt dér. Vi får ikke point i BIF, men en forsvarer på holdet. Håber at VFF eller AGF tager mesterskabet. De mister i det mindste ikke et halvt hold.


Giver jo ingen mening med den holdning/kommentar. FCK, ligesom FCN lever da også af at sælge deres bedste spillere.
Wind, Daramy, Nelsson. VK, Pep & Stage.
Hvad er det helt præcist Nordsjælland gør så meget anderledes?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
https://www.youtube.com/watch?v=qQms3xdZCAk

Rygtet der ikke rigtigt vi dø......
Der bliver ikke hevet en “kanin” op fra U/19. Det bliver afvist af KiB og sundays.

Det kommer til at stå mellem Lund, Anker og Stamenic. Og så med Lerager som en “joker”
Jeg ved ikke hvad jeg foretrækker, men tanken om Lerager tiltaler mig lidt. Ved ikke hvorfor.
Af de 3 muligheder ville jeg også foretrække Lerager. Stamenic tvivler jeg ryger ind centralt. Tanken om Ankersen centralt giver mig endnu mere gåsehud.
Jeg tænker også at ordet fejlplaceret vil blive flittigt brugt, hvis Ankersen ryger ind centralt, omvendt så sker det også tit når han spiller back
Jeg så gerne

Grabara
Jelert - Lerager - Lund - CS
Clem-Claesson
Diogo/Rooney - Falk - Daramy
Jordan

Jeg vil gerne have Falk op som central offensiv midt, langt væk fra forsvaret og op et sted hvor han måske kan bruge sine vendinger og skabe noget 1-2 spil. Evt kan han byttes med Hakon/Isak, hvis ikke Falk skal starte inde.

Lerager som CB, han har fysik og overblik og en no-nonsense tilgang ala Vavro.

Kanterne... jamen, jeg ved sgu snart ikke hvem der er foretrukket hvor og hvorfor, udover Mo, det samme gælder egentlig vores angreb.
Venlig hilsen
Annonce