Det er rigtigt ja. Han har dog også været ude i 1 måned med “hip injury” ifølge transfermarkt. Men ja, det er måske overordnet ikke så galt alligevel. Kun Tipsbladet der brugte ordet “skadeshelvede”.
Men gad vide om vi overhovedet skal bruge vores tid på ham eller den alligevel er helt urealistisk? Vi skal tage priserne på transfermarkt med et gran salt, men bare derinde står han til 17 mio EUR.
Men gad vide om vi overhovedet skal bruge vores tid på ham eller den alligevel er helt urealistisk? Vi skal tage priserne på transfermarkt med et gran salt, men bare derinde står han til 17 mio EUR.