Grabara
Jelert - Lerager - Lund - CS
Clem-Claesson
Diogo/Rooney - Falk - Daramy
Jordan
Grabara
Jelert - Lerager Lund - CS
Clem
Claesson Falk/Haraldsson
Rooney Larsson Daramy
Grabara
Jelert - Lerager - Lund - CS
Clem-Claesson
Diogo/Rooney - Falk - Daramy
Jordan
Grabara
Jelert - Lerager - Lund - CS
Clem
Claesson - Haraldsson
Rooney - Larsson - Daramy
Håber hvert fald Neestrup spicer det lidt op, hvis han kører Ankersen højre back, Jelert venstre, Falk på 6eren og Hakon i angrebet så slukker jeg inden kampen er begyndt.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0oB69rW3yFWyP1u9VbJyvQcWMd9ynZcfj94R62C984rpmTcM4cX5x6h2kTqd376Jbl&id=100055051045986
Jeg stemmer på Rasmus Falk som højre midterforsvarer. Han er alligevel altid i området, og så slipper han for at tabe bolden på en dum vending.