Snak

Mere indhold efter annoncen
Grabara
Jelert - Lerager - Lund - CS
Clem-Claesson
Diogo/Rooney - Falk - Daramy
Jordan


Grabara
Jelert - Lerager Lund - CS
Clem
Claesson Falk/Haraldsson
Rooney Larsson Daramy
Håber hvert fald Neestrup spicer det lidt op, hvis han kører Ankersen højre back, Jelert venstre, Falk på 6eren og Hakon i angrebet så slukker jeg inden kampen er begyndt.
Grabara
Jelert - Lerager - Lund - CS
Clem
Claesson - Haraldsson
Rooney - Larsson - Daramy


Godkendt.
Håber hvert fald Neestrup spicer det lidt op, hvis han kører Ankersen højre back, Jelert venstre, Falk på 6eren og Hakon i angrebet så slukker jeg inden kampen er begyndt.


Forbered dig allerede på at finde en god film :)
Jeg håber ikke det bliver nødvendigt.

Vi kunne også bare snige et X hjem og så en AGF sejr i Århus, så er vi nr 1 igen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ankersen som midterforsvarer? Shit man. Det bliver også bare værre og værre. Håber kun at det er nævnt for ikke at give noget væk selvom at det er et tyndt bluff (forhåbentlig). Men jeg er ihvertfald pessimist nu ift. resten af den her sæson men håber da at jeg bliver modbevist og at det bare er skuffelsen der har taget over
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg hørte Kasper fra KiB nævne Anker, som modsvar til Stamenic. Begrundelserne for Ankersen, var egentlig rigtig fine.

Erfaren, rolig på bolden, kan spille den op og lader sig ikke kyse. Igen, begrundelserne er super fine. Om de virker i praksis er så en helt anden ting
Jeg stemmer på Rasmus Falk som højre midterforsvarer. Han er alligevel altid i området, og så slipper han for at tabe bolden på en dum vending.
fck-medløber.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0oB69rW3yFWyP1u9VbJyvQcWMd9ynZcfj94R62C984rpmTcM4cX5x6h2kTqd376Jbl&id=100055051045986


Lad os bare sige nej tak.

Jeg stemmer på Rasmus Falk som højre midterforsvarer. Han er alligevel altid i området, og så slipper han for at tabe bolden på en dum vending.


Haha alternativ løsning, som ville virke lige så godt som med Ankersen derinde.
Annonce