Nu fik jeg set lidt Youtube på ham der Palma ( yes og der kan alle se godt ud ), men det ligner nu ikke at han er den store dribler, men med en seriøs hammer at et højre fod, det er mange mål han har lavet uden for feltet.
Snak
tors 11. maj 2023
Jeg håber neestrup vil ryste posen lidt og vende diamanten på søndag med følgende opstilling:
Grabara
Jelert—clem—Lund—Sørensen
Lerager—Claesson
Roony—Haraldsson—Daramy
Larsson
Min begrundelse for clem i forsvaret er så tyndt som at jeg hørte han har spillet både 6’er og midterforsvare som uge 19 spiller i et interwiew med ham, så han må jo kunne noget der nede haha.. bare ikk Anker i forsvaret så taber vi det er 100%. Man kan evt. bytte på roony og concalves. Tror dog ikk på neestrup ændre det helt store desværre.
Grabara
Jelert—clem—Lund—Sørensen
Lerager—Claesson
Roony—Haraldsson—Daramy
Larsson
Min begrundelse for clem i forsvaret er så tyndt som at jeg hørte han har spillet både 6’er og midterforsvare som uge 19 spiller i et interwiew med ham, så han må jo kunne noget der nede haha.. bare ikk Anker i forsvaret så taber vi det er 100%. Man kan evt. bytte på roony og concalves. Tror dog ikk på neestrup ændre det helt store desværre.
tors 11. maj 2023
Grabara
Jelert - Stamenic - Lund - CS
Clem - Falk
Lerager
Jordan - Hakon - Mo
Claesson
Jelert - Stamenic - Lund - CS
Clem - Falk
Lerager
Jordan - Hakon - Mo
Claesson
tors 11. maj 2023
@dickos
Det er også en fin opstilling, minder lidt om K.I.B’s bare med stamenic istedet for Ankersen.
Men jeg orker bare ikk falk på den 6’er så hellere vende diamanten med lerager og claesson som krumtap.. men den er svær vi mangler jo både angriber og midterforsvare :)
Det er også en fin opstilling, minder lidt om K.I.B’s bare med stamenic istedet for Ankersen.
Men jeg orker bare ikk falk på den 6’er så hellere vende diamanten med lerager og claesson som krumtap.. men den er svær vi mangler jo både angriber og midterforsvare :)
tors 11. maj 2023
#Dickos
Er med på fart er vigtigt, men hvis man ikke har andre kvaliteter er det jo ligemeget? Mukairu har vel også fart?
Er med på fart er vigtigt, men hvis man ikke har andre kvaliteter er det jo ligemeget? Mukairu har vel også fart?
tors 11. maj 2023
Haha. Det havde jeg sku ikke lige set. Men vi må da også snart få en fordel, med alle de penge vi giver til DBU;)
Selvfølgelig skal der også være andet end fart, men en erstatning for MO, uden fart. Så har jeg ingen ide om, hvordan vi skal spille.
Selvfølgelig skal der også være andet end fart, men en erstatning for MO, uden fart. Så har jeg ingen ide om, hvordan vi skal spille.
tors 11. maj 2023
@Dickos,
2 store brød oppe foran, høje bolde indover forsvaret.
-Ikke at jeg siger dette er at foretrække. Det skal blot ses som svar til dit spørgsmål.
En Jan Koller lignende type kunne have været genialt i de seneste kampe hvor modstanderne trækker sig ned i en 5 back kæde, et bæst de kunne slå sig på.
Selvfølgelig skal der også være andet end fart, men en erstatning for MO, uden fart. Så har jeg ingen ide om, hvordan vi skal spille.
2 store brød oppe foran, høje bolde indover forsvaret.
-Ikke at jeg siger dette er at foretrække. Det skal blot ses som svar til dit spørgsmål.
En Jan Koller lignende type kunne have været genialt i de seneste kampe hvor modstanderne trækker sig ned i en 5 back kæde, et bæst de kunne slå sig på.