@(u)tilfreds
Aaaah, du mener sådan en Cornelius type?
Ja, det ville have været lækkert! :-)
Aaaah, du mener sådan en Cornelius type?
Ja, det ville have været lækkert! :-)
Bologna
I
FCK
I
Liverpool
I
1860 München
Erfaren, rolig på bolden, kan spille den op og lader sig ikke kyse. Igen, begrundelserne er super fine. Om de virker i praksis er så en helt anden ting
Jeg håber neestrup vil ryste posen lidt og vende diamanten på søndag med følgende opstilling:
Grabara
Jelert—clem—Lund—Sørensen
Lerager—Claesson
Roony—Haraldsson—Daramy
Larsson
Min begrundelse for clem i forsvaret er så tyndt som at jeg hørte han har spillet både 6’er og midterforsvare som uge 19 spiller i et interwiew med ham, så han må jo kunne noget der nede haha.. bare ikk Anker i forsvaret så taber vi det er 100%. Man kan evt. bytte på roony og concalves. Tror dog ikk på neestrup ændre det helt store desværre.
Og Ankersen er nu bedst på bænken eller tribunen
Men begrundelserne for forlaget er fine.