Snak

Mere indhold efter annoncen
@(u)tilfreds

Aaaah, du mener sådan en Cornelius type?
Ja, det ville have været lækkert! :-)
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Erfaren, rolig på bolden, kan spille den op og lader sig ikke kyse. Igen, begrundelserne er super fine. Om de virker i praksis er så en helt anden ting


Ohi ville vinde hver eneste hovedstødsduel med Ankersen I feltet. Tør ikke at tænke på hvor mange mål at det ville koste. Ankersen har problemer nok med det bare på sin back plads. Jeg ser hellere Lerager, Stamenic, Clem eller en anden med mere fysisk styrke ellers ved jeg da godt hvad BIFs plan bliver

Jeg håber neestrup vil ryste posen lidt og vende diamanten på søndag med følgende opstilling:

Grabara
Jelert—clem—Lund—Sørensen
Lerager—Claesson
Roony—Haraldsson—Daramy
Larsson

Min begrundelse for clem i forsvaret er så tyndt som at jeg hørte han har spillet både 6’er og midterforsvare som uge 19 spiller i et interwiew med ham, så han må jo kunne noget der nede haha.. bare ikk Anker i forsvaret så taber vi det er 100%. Man kan evt. bytte på roony og concalves. Tror dog ikk på neestrup ændre det helt store desværre.


Meget enig udover at jeg ikke aner hvad Neestrup har tænkt sig
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Lige meget hvad, så er vores forsvar så amputeret, at dem der er tilbage skal spille der hvor de er bedst, hvilket betyder at Jelert er til højre og CS til venstre og så med Lund som den eneste stopper og så må Clem ned og dække af, så er det kun en enkelt der er ude af position.

Og Ankersen er nu bedst på bænken eller tribunen
Enig og så må vi håbe Lund tager revanche fra sidst
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg er enig, Dame.

Men begrundelserne for forlaget er fine.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@peanut(s),

Og Ankersen er nu bedst på bænken eller tribunen


Problemet er at det er CS jo også...

I sidste kamp stod de jo nærmest lige med en halvleg værd:

Ankersen skylder 1 mål.

CS skylder 2 mål man lægger op til 1, dermed er de uafgjort.

Når alt kommer til alt er Ankersen bedre defensivt end CS og Jelert bedre end dem begge (på begge pladser) så eneste problemstilling på vægten er jo hvor meget ringere Jelert bliver på venstre versus hvor ringere defensivt CS er i forhold til Ankersen..
CS har også skuffet mig men han har stadig mere tillid pt. end Ankersen har fra mig af ihvertfald. Jeg vil dog gerne medgive at jeg også synes at CS er elendig defensivt og det har jeg egentlig sagt fra starten af. Han bidrager dog godt til at spille bolden ud fra forsvaret (hvilket vi har problemer med) og i kombinationerne med medspillerne men det især pga. hans boldsikkerhed at jeg pt. ser ham som det mindst dårligste alternativ og det er også for at beholde Jelert på hans rigtige plads. Vi havde nok blevet mestre uden salget af VK ihvertfald men det var også et vanvittigt bud. Dog total fiasko fra PC ikke at erstatte ham

Men begrundelserne for forlaget er fine.


Men modargumenterne..
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Skal Ankersen spille, så kommer han formodentligt til at stå over for Vallys, og det er da sket en enkelt gang eller 2 at Vallys har tørret røv med Ankersen.
Jeg kan se på indernettet at Valdemar Lund ikke træner fuldt med. Det er bare super.

Det bliver feje hold, ligesom dengang vi havde Dame N´Doye.
fck-medløber.
Det er lidt vildt at Bet365 stadig giver odds 3 på en BIF sejr i min optik.
Annonce