Jeg kan se på indernettet at Valdemar Lund ikke træner fuldt med. Det er bare super.
Det er vildt. Så uanset om han bliver klar, så bliver det den Lund version vi så sidst som kæmper med skader og sit spil. Det begynder næsten at være en bedrift hvis vi alligevel ender med mesterskabet. Næsten. Men også kun pga. PCs uduelighed. Vi er afhængig af at de andre tophold også smider point for selvom at vi i teorien kan afgører det selv, så ved jeg godt at det ikke kommer til at ske.
Edit:
Efter nærmere omtanke så har vi det faktisk slet ikke i egne hænder længere da vi er bag FCN og ikke skal møde dem igen
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.