Hvis man kigger herinde er FCK fans stadigvæk meget negative og tror alt er tabt, selvom man er klar favorit i morgen og stadigvæk er favorit til mesterskabet.
Tænker i har et par spillere, der sagtens kan spille CB ude af position og stadigvæk være bedre end de faste CB´s på over halvdelen af ligaens hold.
Jeg tror på FCK sejr, men som i alle de der derby, så bliver det tæt.
Tag den positive hat på, FCK er med afstand det stærkeste hold både økonomisk, men også ift. spillertrup. Det vil være en historie der huskes mange generationer frem, hvis i glipper Europæisk i år, det er så usandsynlig at man slet ikke burde snakke om det.
Tænker i har et par spillere, der sagtens kan spille CB ude af position og stadigvæk være bedre end de faste CB´s på over halvdelen af ligaens hold.
Jeg tror på FCK sejr, men som i alle de der derby, så bliver det tæt.
Tag den positive hat på, FCK er med afstand det stærkeste hold både økonomisk, men også ift. spillertrup. Det vil være en historie der huskes mange generationer frem, hvis i glipper Europæisk i år, det er så usandsynlig at man slet ikke burde snakke om det.
Blinder Eifer schadet nur