Tror det er dig der har læse- eller forståelsesproblemer.
Et par er to.
Spille ude af position, og være bedre end centerbacks på andre hold.
Endda mere end halvdelen af holdene.
Så må han jo pege på, hvem de to er. Og hvem de faktisk syv hold er, hvor de to ude af position er bedre end deres faste spillere. Eller trække det tilbage, som jeg læser det er gjort. Og fair nok.
Et par er to.
Spille ude af position, og være bedre end centerbacks på andre hold.
Endda mere end halvdelen af holdene.
Så må han jo pege på, hvem de to er. Og hvem de faktisk syv hold er, hvor de to ude af position er bedre end deres faste spillere. Eller trække det tilbage, som jeg læser det er gjort. Og fair nok.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.