Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg skal så igen arbejde så optager kampen, men mon ikke jeg få luret resultatet, shit om jeg gider sen en kamp når jeg kommer hjem klokken 23.30, hvor vi taber 3-0 til BIF.

Men jeg tænker vi kommer til at kegle rundt i forsvaret, mens midtbane og angreb, spiller og spiller og spiller uden der sker noget.

Jeg har godt nok heller ikke de store forventninger til kampen
Pessimist eller realist. Det ser vi senere 😊
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det blev Ankersen.
Hvordan er det vi stiller op? Er det stadig 4-4-3 med Daramy, Haraldsson og Claesson fremme også med Lerager, Clem og Stamenic på midten?

+ Ankersen i midterforsvaret vel? Puha, jeg frygter det her. Umiddelbart ser det lort ud.
Det sku vildt! Stamenic er stadig inde men det er Ankersen I midterforsvaret? Haha shit .

Både Jelert, CS og Ankersen starter så det må jo betyde at Ankersen er i midten? Og dermed tror jeg også vi er fortabt. Ankersen mod Ohi.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er det bekræftet det er en 4 back kæde? Kan slet ikke få start 11 til at gå op
Jeg tror det er en 3-4-3

Stamenic, Lund, CS

Ankersen, Clem, Lerager, Jelert

Claesson, Haraldsson, Daramy
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes hellere ikke det giver mening men hvad ved jeg
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Anker-Lund-Stamenic
Jelert -CS
Lerager - Clem
Hakon - Claesson - Mo
?
Han kan måske også sætte Ankersen op på højrekanten for at skabe noget bedre defensiv balance?
Annonce