Jeg skal så igen arbejde så optager kampen, men mon ikke jeg få luret resultatet, shit om jeg gider sen en kamp når jeg kommer hjem klokken 23.30, hvor vi taber 3-0 til BIF.
Men jeg tænker vi kommer til at kegle rundt i forsvaret, mens midtbane og angreb, spiller og spiller og spiller uden der sker noget.
Jeg har godt nok heller ikke de store forventninger til kampen
Men jeg tænker vi kommer til at kegle rundt i forsvaret, mens midtbane og angreb, spiller og spiller og spiller uden der sker noget.
Jeg har godt nok heller ikke de store forventninger til kampen