Det er et rigtig godt spørgsmål... Manden har intet vist siden efteråret. Men at han starter i dag, må vel så også betyde et farvel til Larsson. Han er klart den mest formstærke 9´er vi har lige nu, men Neestrup vægter stadig Hakon over ham. Så er der ingen grund til at hente Larsson permanent i sommerens transfervindue.
Ja jeg gad i hvert fald ikke, som lejespiller, sidde på bænken, og så forvente at man skrev en permanent kontrakt. Jeg har lidt på fornemmelsen at man skal spille Haraldsson op til et salg, men problemet er bare, at hvem gider købe en spiller som spiller ude af position og som intet viser.