Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er et rigtig godt spørgsmål... Manden har intet vist siden efteråret. Men at han starter i dag, må vel så også betyde et farvel til Larsson. Han er klart den mest formstærke 9´er vi har lige nu, men Neestrup vægter stadig Hakon over ham. Så er der ingen grund til at hente Larsson permanent i sommerens transfervindue.


Ja jeg gad i hvert fald ikke, som lejespiller, sidde på bænken, og så forvente at man skrev en permanent kontrakt. Jeg har lidt på fornemmelsen at man skal spille Haraldsson op til et salg, men problemet er bare, at hvem gider købe en spiller som spiller ude af position og som intet viser.
Ankersen som CB… Jesus PC, hvad er det for en trup
Langt ude

Så er Claesson også ude af truppen næste gang
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Skøn start
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Det er jo så håbløst det her..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha det var hurtigt vi fik første mand ukampdygtig mod GF.
Den var faktisk lidt grim den med Claesson
Clem er enten total langsom eller bange for at gå ind i duellerne. Lund er også helt væk igen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
For satan Lund!
Det ender med at de skal stille med deres U-19 hold mod AGF.
Annonce