Det var satme et sindssygt mål
Snak
søn 14. maj 2023
Haraldsson er så skuffende
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 14. maj 2023
Haraldsson er inde i et større formdyk, og gar ikke været god i mange kampe efterhånden..
Ærgerligt, fordi man ved hvor god han kan være
Ærgerligt, fordi man ved hvor god han kan være
søn 14. maj 2023
Præcis. Samme med Lund
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 14. maj 2023
Hvorfor starter Haraldsson i alle kampe? Han har, boldteknisk, været under al kritik i mesterskabsspillet.
Hvis han kun er med, fordi han kan presse og løbe, så ser fandme skidt ud.
Det er at gøre ham en bjørnetjeneste, han ligner slet ikke ham selv, spillemæssigt.
Hvis han kun er med, fordi han kan presse og løbe, så ser fandme skidt ud.
Det er at gøre ham en bjørnetjeneste, han ligner slet ikke ham selv, spillemæssigt.
Redigeretsøn 14. maj 2023
Daramy på en kontra er vores håb til 2-0
Ros til Stamenic for den første halve time
Ros til Stamenic for den første halve time
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 14. maj 2023
Hvorfor starter Haraldsson i alle kampe?
Fordi alle alternativerne PC har købt ikke engang ville kunne starte inde i 1. division
søn 14. maj 2023
Det er ulækkert, at man bare kan smide sig og få frispark. Stop med at belønne det, dommere. Alle kan se, at de smider sig unaturligt = ikke frispark.