@MadsLeb
Jeg vil nu mene at Larsson gør det bedre end Haraldsson
Fordi alle alternativerne PC har købt ikke engang ville kunne starte inde i 1. division
Jeg vil nu mene at Larsson gør det bedre end Haraldsson