Diks-Khocholava-Vavro-Boilesen
--------------Zeca-----?????????----------
Amoo-----Gonzalves------Daramy
------------------Corner-----------------
Vavro og Diks har “bare” karantæne, men ja…
Og så krydder ovenstående opstilling, men de stjerneindkøb som sidder på bænken, som feks. Karamoko, Mukairo, Babacar og Isak.. så ser trippen pludselig åndssvagt tynd ud…
Bare tanken om, at PC ikke ville sælge Karamoko i vinters er jo håbløst. For min skyld kan vi give alle 4 ovenstående væk gratis til sommer, om ikke andet for at frigøre nogle lønkroner