Snak

Mere indhold efter annoncen
Diks-Khocholava-Vavro-Boilesen
--------------Zeca-----?????????----------
Amoo-----Gonzalves------Daramy
------------------Corner-----------------


Vavro og Diks har “bare” karantæne, men ja…

Og så krydder ovenstående opstilling, men de stjerneindkøb som sidder på bænken, som feks. Karamoko, Mukairo, Babacar og Isak.. så ser trippen pludselig åndssvagt tynd ud…

Bare tanken om, at PC ikke ville sælge Karamoko i vinters er jo håbløst. For min skyld kan vi give alle 4 ovenstående væk gratis til sommer, om ikke andet for at frigøre nogle lønkroner
Vavro trænede ikke med holdet ifølge Kvart i Bold. Han trænede med fyssen sammen med Cornelius. Selvom han har karantæne i denne kamp udgik han jo skadet i FCN kampen.

Det var også noget med låret ligesom Daramy nu.

Det er mange af de samme typer skader spillerne får. Osse til spillere der normalt ikke får skader ofte. Man skulle tro der er noget galt med FCKs træningsmetoder.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Bare tanken om, at PC ikke ville sælge Karamoko i vinters er jo håbløst. For min skyld kan vi give alle 4 ovenstående væk gratis til sommer, om ikke andet for at frigøre nogle lønkroner


Jeg tror stadig at Isak kan blive god, men skal til at have spilletid. Vi så jo hvad han kunne i sidste års slutspil. Forhåbentlig er Falk væk til sommer, og så er vejen banet for den gode Isak.
Diks-Khocholava-Vavro-Boilesen
--------------Zeca-----?????????----------
Amoo-----Gonzalves------Daramy
------------------Corner-----------------


Jeg syntes faktisk at det viser, hvor ekstremt stærk vores trup, at vi stadig kan være konkurrencedygtige, uden de spillere.

Det er jo ikke kun i kampene, at problemet er, når truppen bliver tynd.
Træningen får mindre kvalitet, når der skal suppleres med så mange U-19 spillere, der kommer mindre intensitet, fordi dem der ikke er skadet, er så sikre på spilletid i weekenden og når det bliver så slemt som det er nu må man som træner også sikre at det ikke bliver forværret under træning, ved mindre belastning og færre tacklinger.
Det er skidt hele vejen rundt
FC København Real Madrid Middlesborugh
Jeg tror stadig at Isak kan blive god, men skal til at have spilletid.


Det er jeg enig med dig i - problemet er jo bare at han netop ikke får lov at spille. Så når han endelig bliver skiftet ind, er han ikke i kampform.

Det kan vi jo heller ikke bruge til noget, så for mig st se er det bedst for begge parter at vejene skilles, så han heller ikke “spilder” flere år af sin karriere.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haraldsson er, for Gud ved hvilken kamp i træk, som en hund i et spil kegler.

Smider mange bolde væk, og hans presspil er ikke-eksisterende.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Haraldsson er, for Gud ved hvilken kamp i træk, som en hund i et spil kegler.

Smider mange bolde væk, og hans presspil er ikke-eksisterende.


Vi kan se det. Gad vide hvorfor Neestrup ikke kan.

Ud med ham og ind med Roony. Så kan man smide Larsson på top og Roony på kant.
CS er ikke god nok defensivt til
FCK
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg tror at vi har rigtig mange spillere som trænger til en pause, hvorfor deres niveau også er svingende.

Vi spiller med stort det samme spillere hver eneste kamp, fordi vi har så mange skader
Den undskyldning har vores backs ikke, synes jeg
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce