Sådan Sørensen din dejlige dreng. Fantastisk venstreback der.
Snak
Redigeretsøn 14. maj 2023
Man skal sige ALT, hvad man vil om
Christian Sørensen, men han har lige lavet 2 mål (klasse indlæg ved 1-2) ligesom han var helt afgørende for at sende os i pokalfinalen.
Kæmpe W på den back.
1 assist fra Jelert, 1 assist fra CS og nu 1 kasse af CS.
Skal vi prøve at spille med de to fremover Neestrup?
Christian Sørensen, men han har lige lavet 2 mål (klasse indlæg ved 1-2) ligesom han var helt afgørende for at sende os i pokalfinalen.
Kæmpe W på den back.
1 assist fra Jelert, 1 assist fra CS og nu 1 kasse af CS.
Skal vi prøve at spille med de to fremover Neestrup?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 14. maj 2023
Det er jo absurd pessimistisk at tro på intet Europa i næste sæson.
The double er LANGT mere realistisk og mit bud,
AaB er dårligere end os FCN svinger og AGF/Viborg er for langt efter
The double er LANGT mere realistisk og mit bud,
AaB er dårligere end os FCN svinger og AGF/Viborg er for langt efter
Redigeretsøn 14. maj 2023
Igen - det giver mig mere håb end at se os spille.
Selvom vi fører 3-1 kan jeg ikke tage mine ord tilbage. En 4. plads og tabt pokalfinale bliver det til og dermed misset Europæisk.
Står vi med the double når sæsonen slutter ligner jeg den største klaphat i tråden hahahaha
Så må @Klaphat mig i en måned istedet for @Nande
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 14. maj 2023
Jeg skrev herinde FCK ville være mega favorit til at vinde i dag og endda mesterskabet.
Stamenic har været klasse i dag på CB. Tænker det er ligefør han burde spille fremfor Vavro.
God kamp og rimelig sikker sejr, selvom Brøndby var mest på bolden.
Nu må alt det negativitet der har været herinde forstumme.
Stamenic har været klasse i dag på CB. Tænker det er ligefør han burde spille fremfor Vavro.
God kamp og rimelig sikker sejr, selvom Brøndby var mest på bolden.
Nu må alt det negativitet der har været herinde forstumme.
Blinder Eifer schadet nur
søn 14. maj 2023
Synes også Stamenic har været god. I et 3 mands forsvar vil han generelt nok kunne fingere ret godt med hans kølighed etc. Er super ærgerlig over vi mister ham.