Al negativitet forstumme?
Vi har stadigvæk været det dårligste Gold i denne her kamp, men vores backs får det afgjort for os.
I næste runde mangler vi Claesson og Haraldsson. Daramy er lige gået ud skadet. Vavro har overstået sin karantæne, men så presset ud med en skade mod FCN. Diks er dog tilbage.
Men Stamenic skylder vi en kæmpe tak.
Vi har stadigvæk været det dårligste Gold i denne her kamp, men vores backs får det afgjort for os.
I næste runde mangler vi Claesson og Haraldsson. Daramy er lige gået ud skadet. Vavro har overstået sin karantæne, men så presset ud med en skade mod FCN. Diks er dog tilbage.
Men Stamenic skylder vi en kæmpe tak.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk