Skal jeg vælge, vil jeg 100 gange hellere spille uden Daramy, Claesson og Haraldsson hjemme mod AGF end uden Diks og Vavro ude mod Brøndby.
AGF bliver en slåskamp uanset hvad, og uanset hvem vi spiller med, vil det blive afgjort på marginaler. Lad os dog håbe Daramy bliver klar.
AGF bliver en slåskamp uanset hvad, og uanset hvem vi spiller med, vil det blive afgjort på marginaler. Lad os dog håbe Daramy bliver klar.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk