Bare lige “et par skader” til Boilesen, Zeca, Kocholava, Diogo, Amoo og Cornelius, og “et par karantæner” til Diks og Vavro…
Selvfølgelig skal FCK vinde!
Ovenstående spillere koster velsagtens det samme som hele Brøndbys trup i både løn- og transferkroner.
Hvilke Brøndby spillere ville du bytte ind i jeres start 11? hvem er bedre end dem i har? det er nok ikke mange.. tiltrods for i har skader.
Blinder Eifer schadet nur