Hvis Stamenic er ude, så håber jeg vi spiller med:
Larsson
Falk
Isak - Clem - Lerager
CS - Lund - Vavro - Diks - Jelert
Grabara
Dels, fordi det er det bedste hold, dels, fordi de er de eneste, vi har tilbage. Ej, der er lige Ankersen, men han skal selvfølgelig ikke spille. Roony kan komme ind og afgøre det.
Kan Daramy spille, så er det ud med Isak, Falk som 8’er og Daramy og Larsson i angrebet.
Larsson
Falk
Isak - Clem - Lerager
CS - Lund - Vavro - Diks - Jelert
Grabara
Dels, fordi det er det bedste hold, dels, fordi de er de eneste, vi har tilbage. Ej, der er lige Ankersen, men han skal selvfølgelig ikke spille. Roony kan komme ind og afgøre det.
Kan Daramy spille, så er det ud med Isak, Falk som 8’er og Daramy og Larsson i angrebet.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk