Åh jeg ville da gerne have Ohi i stedet for den angriber der ikke er på banen.
Ellers er der vel kun Vallys og Hermansen, som jeg også ville have til klubben
..Og hvis man tager efter start 11 i dag, så ville man vel også gerne have en midterforsvar i stedet for Anker og før kampen, vel også for Stamenic.
FC København
Real Madrid
Middlesborugh