Snak

Mere indhold efter annoncen
Syntes det kunne være en sjov "leg" frem mod transfervinduet at forestille sig hvilke spillere i Superligaen, der ville forstærke FCK, på positioner, hvor vi kommer til at mangle og ikke bare være en god reserve til en given plads, med mindre det er reserven vi mangler.
Gad godt at vi kunne støvsuge de bedste i ligaen, som Bayern gør i Tyskland

Nuværende hold:
Keeper:
Hvis Grabara ryger og Johnsson´s kontrakt udløber, så skal der vel hentes både 1. og 2. valg.
Jeg syntes ikke der er nogen, der er gode nok til at være klart førstevalg, men Mads Hermansen er vel bedste bud, så han kan få Johnsson´s plads.

Højre back:
Der er vi dækket ind med Jelert og Diks.

Venstre back:
Vi mangler 1-valg og har reserven i CS
Findes der en i Superligaen, som kan blive klart 1-valg her?

Central forsvar:
Her håber jeg vi beholder både Vavro og Khocholava, Boile kan i sit sidste kontrakt-år dele reserve-tjans med Lund.
Bisseck fra AGF er min ønskespiller til forsvaret

Defensiv midt:
Her har vi kun Clem og mangler et 1.valg
Nemmeste mand at vælge i Superligaen, Bidstrup fra Fcn

Central midt:
Falk smutter måske videre g det efterlader os med 4 spillere i Lerager, Claesson, Hakon og Isak.
Her er det vel en af de unge fra U-19, der skal fyldes op med?

Højre kant:
Der har vi reserven i Roony, men mangler 1-valg.
næsten lige så let som Def midt og fra samme klub, selv om der er mange bud... Nuamah fra Fcn, eller Isaksen fra Fcm, alternativt Minteh fra OB

Venstre kant:
Der forsvinder Daramy og Gonzalves har ikke vist nok til at blive klart 1.valg
Ved ikke om der er nogen, måske Achouri fra Viborg, eller måske kan en af dem fra højre kant måske spille venstre

Angreb:
Hvis vi henter J. Larsson, så mangler vi ikke med Corner, Larsson og Orri til 1 plads

Opsummering for min FM legestue.
Skal hentes udefra:
1.keeper
1. venstre back

Fra Superligaen.
Hermansen (Keeper)
Bisseck (Central forsvar)
Bidstrup (Def midt)
Nuamah eller Isaksen (Højre kant)
Achouri (Venstre kant)

Hvilke syntes i kunne virkelig forstærke FCK?
FC København Real Madrid Middlesborugh
Fra Superligaen.
Hermansen (Keeper)
Bisseck (Central forsvar)
Bidstrup (Def midt)
Nuamah eller Isaksen (Højre kant)
Achouri (Venstre kant)


Hvis det lykkedes, er det det vildeste vindue i FCK historie og en afskrivning på over 200 millioner.
Der er vist ikke helt penge til den 5-6 der.

Venstrebacken er besat. Det er kun en backup vi mangler der.

Bidstrup ja. Resten skal findes i europa (Dansk og/eller Svensk pas)
Jeg er stor fan af, at vi henter spillere fra Superligaen. Der er meget længere mellem de helt store brølere. Grabara, Diks, Stage, Christian Sørensen og Falk har haft en tid mellem fin og pisse god i FCK.

Jeg er virkelig spændt på, hvornår den konstante undervurdering af Christian Sørensen hører op. Havde han heddet Victor Luiz og var hentet i Sydamerika, så havde hele forummet haft ståpik over ham. Nu skal han score 5 kasser og lægge op til 10 på et halvt år for, at vi kan tale om, at han måske er god nok til at være 2. Valg.

Jeg skal ikke kunne sige, om det er den slags fantalk, der sender PC ud og hente psykisk ustabile spillere med portugisisk eller nigeriansk pas, men det er slående, at han aldrig nogensinde krediteres handler som Grabara, Diks, Claesson mv. “Dem kendte alle jo, så det skal han ikke have æren for”.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Jeg skal til konfirmation når Pokalfinalen spilles, så jeg kan ikke se kampen. Men så er det godt at der er all you can drink alcohol til festen hvis nu vi skulle gå hen og tabe :)
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg er virkelig spændt på, hvornår den konstante undervurdering af Christian Sørensen hører op. Havde han heddet Victor Luiz og var hentet i Sydamerika, så havde hele forummet haft ståpik over ham. Nu skal han score 5 kasser og lægge op til 10 på et halvt år for, at vi kan tale om, at han måske er god nok til at være 2. Valg.


Det er da kun nogle få, der mener at han ikke er god nok.
Ja blandt andet utilfreds. Som var ude med riven over han kostede 2 mål og Ankersen 1 osv. I dag spillede Ankersen fint men kostede et straffe. Ankersen skal ikke kritiseres for sin indsats idag, det var helt ok. CS var outstanding og har generelt været et godt køb og man er fint tryg ved ham som 1 valg eller 2 valg.
Satans Nordsjælland, så kom heldet.
CS har bidraget med mål 3 kampe i træk.

Assist og 2nd assist i FCN pokal kampen i Parken.

På udebane i kampen efter fik han ´´assist´´ på Kian Hansens selvmål.

Nu er han med assist og mål i dag.

Jelert endda med assist og var også med i vores 3 mål.

Det er altså langt bedre med CS og Jelert på deres respektive pladser.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
De 3 brændte straffespark kommer til at bide os i røven.

FC Nordsjælland gør rent bord tror jeg.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce