Syntes det kunne være en sjov "leg" frem mod transfervinduet at forestille sig hvilke spillere i Superligaen, der ville forstærke FCK, på positioner, hvor vi kommer til at mangle og ikke bare være en god reserve til en given plads, med mindre det er reserven vi mangler.
Gad godt at vi kunne støvsuge de bedste i ligaen, som Bayern gør i Tyskland
Nuværende hold:
Keeper:
Hvis Grabara ryger og Johnsson´s kontrakt udløber, så skal der vel hentes både 1. og 2. valg.
Jeg syntes ikke der er nogen, der er gode nok til at være klart førstevalg, men Mads Hermansen er vel bedste bud, så han kan få Johnsson´s plads.
Højre back:
Der er vi dækket ind med Jelert og Diks.
Venstre back:
Vi mangler 1-valg og har reserven i CS
Findes der en i Superligaen, som kan blive klart 1-valg her?
Central forsvar:
Her håber jeg vi beholder både Vavro og Khocholava, Boile kan i sit sidste kontrakt-år dele reserve-tjans med Lund.
Bisseck fra AGF er min ønskespiller til forsvaret
Defensiv midt:
Her har vi kun Clem og mangler et 1.valg
Nemmeste mand at vælge i Superligaen, Bidstrup fra Fcn
Central midt:
Falk smutter måske videre g det efterlader os med 4 spillere i Lerager, Claesson, Hakon og Isak.
Her er det vel en af de unge fra U-19, der skal fyldes op med?
Højre kant:
Der har vi reserven i Roony, men mangler 1-valg.
næsten lige så let som Def midt og fra samme klub, selv om der er mange bud... Nuamah fra Fcn, eller Isaksen fra Fcm, alternativt Minteh fra OB
Venstre kant:
Der forsvinder Daramy og Gonzalves har ikke vist nok til at blive klart 1.valg
Ved ikke om der er nogen, måske Achouri fra Viborg, eller måske kan en af dem fra højre kant måske spille venstre
Angreb:
Hvis vi henter J. Larsson, så mangler vi ikke med Corner, Larsson og Orri til 1 plads
Opsummering for min FM legestue.
Skal hentes udefra:
1.keeper
1. venstre back
Fra Superligaen.
Hermansen (Keeper)
Bisseck (Central forsvar)
Bidstrup (Def midt)
Nuamah eller Isaksen (Højre kant)
Achouri (Venstre kant)
Hvilke syntes i kunne virkelig forstærke FCK?
Gad godt at vi kunne støvsuge de bedste i ligaen, som Bayern gør i Tyskland
Nuværende hold:
Keeper:
Hvis Grabara ryger og Johnsson´s kontrakt udløber, så skal der vel hentes både 1. og 2. valg.
Jeg syntes ikke der er nogen, der er gode nok til at være klart førstevalg, men Mads Hermansen er vel bedste bud, så han kan få Johnsson´s plads.
Højre back:
Der er vi dækket ind med Jelert og Diks.
Venstre back:
Vi mangler 1-valg og har reserven i CS
Findes der en i Superligaen, som kan blive klart 1-valg her?
Central forsvar:
Her håber jeg vi beholder både Vavro og Khocholava, Boile kan i sit sidste kontrakt-år dele reserve-tjans med Lund.
Bisseck fra AGF er min ønskespiller til forsvaret
Defensiv midt:
Her har vi kun Clem og mangler et 1.valg
Nemmeste mand at vælge i Superligaen, Bidstrup fra Fcn
Central midt:
Falk smutter måske videre g det efterlader os med 4 spillere i Lerager, Claesson, Hakon og Isak.
Her er det vel en af de unge fra U-19, der skal fyldes op med?
Højre kant:
Der har vi reserven i Roony, men mangler 1-valg.
næsten lige så let som Def midt og fra samme klub, selv om der er mange bud... Nuamah fra Fcn, eller Isaksen fra Fcm, alternativt Minteh fra OB
Venstre kant:
Der forsvinder Daramy og Gonzalves har ikke vist nok til at blive klart 1.valg
Ved ikke om der er nogen, måske Achouri fra Viborg, eller måske kan en af dem fra højre kant måske spille venstre
Angreb:
Hvis vi henter J. Larsson, så mangler vi ikke med Corner, Larsson og Orri til 1 plads
Opsummering for min FM legestue.
Skal hentes udefra:
1.keeper
1. venstre back
Fra Superligaen.
Hermansen (Keeper)
Bisseck (Central forsvar)
Bidstrup (Def midt)
Nuamah eller Isaksen (Højre kant)
Achouri (Venstre kant)
Hvilke syntes i kunne virkelig forstærke FCK?
FC København
Real Madrid
Middlesborugh