Christian Sørensen har en stor mangel. Fart. Som der ikke kan gøres noget ved, andet end at han placerer sig klogere, og/eller en anden dækker op for ham. Valdemar Lund er ikke spilleren til det lige nu.
Mod nogle modstandere er det til at leve med. Men det var forfærdeligt at have mod Nordsjællands hurtige offensive spillere.
I forbindelse med Nordsjællands andet eller tredje mål mod os, sad jeg og undrede mig over, hvorfor Christian Sørensen lavede så dovent et tilbageløb. Så kom gengivelsen, og jeg kunne se, at Christian Sørensen løb alt hvad han kunne.
Han har bestemt kompetencer, men når man ser på den topfart, eller mangel på samme, giver det i nogen grad mening, at Neestrup har villet forsøge sig med Ankersen.
Mod nogle modstandere er det til at leve med. Men det var forfærdeligt at have mod Nordsjællands hurtige offensive spillere.
I forbindelse med Nordsjællands andet eller tredje mål mod os, sad jeg og undrede mig over, hvorfor Christian Sørensen lavede så dovent et tilbageløb. Så kom gengivelsen, og jeg kunne se, at Christian Sørensen løb alt hvad han kunne.
Han har bestemt kompetencer, men når man ser på den topfart, eller mangel på samme, giver det i nogen grad mening, at Neestrup har villet forsøge sig med Ankersen.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.