Det er givetvis rigtigt, at Christian Sørensen mangler fart. Til gengæld er han den bedste, vi har, til at sparke dødbolde. Han har også truppens bedste indlægsfod. Samtidigt er han venstrebenet og har ofte rigtig meget ro på bolden.
Ankersen er heller ikke hurtig. Han gider ikke dække op. Han laver hverken assists eller mål. Gider nogen sende mig listen med, hvor han er bedre end Christian Sørensen? Når man så samtidigt smider i tillæg, at Jelert kommer over, hvor han laver to assists i dag, så er det så meget no-brainer som nogt kan være. Jelert har i øvrigt lavet 0 assists som back i venstresiden i mesterskabsslutspillet.
Ankersen er heller ikke hurtig. Han gider ikke dække op. Han laver hverken assists eller mål. Gider nogen sende mig listen med, hvor han er bedre end Christian Sørensen? Når man så samtidigt smider i tillæg, at Jelert kommer over, hvor han laver to assists i dag, så er det så meget no-brainer som nogt kan være. Jelert har i øvrigt lavet 0 assists som back i venstresiden i mesterskabsslutspillet.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk