Snak

Mere indhold efter annoncen
@Juvefella

Bisseck har en frikøbsklausul på 40m DKK der først træder i kræft denne sommer. Er dog 99% sikker han tager til en Bundesliga klub. Der var allerede interesse for ham i vinters, men så skulle de betale mere end de 40m DKK.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Shit, hvor var Marko Stamenic god i dag. Han løste opgaven som den centrale i en tre-mands bagkæde stort set perfekt. Elias Jelert var også helt vanvittig. Han tager så meget ansvar og er så aktiv på meget store dele af banen, og så er han eksplosiv i sine udfordringer. Fed kamp i det hele taget. Forventede et nederlag, og så endte det med en sejr, som alt andet lige - også selvom man står med et lazaret - må give et boost til selvtilliden.
@Matias

CS på venstre, Jelert på højre og Clem på 6´eren har været opskriften hele foråret hvor vi har været ubesejret.

Det er ikke noget nyt at Jelert er klasse på højrebacken.

Det er bare en træls følelse at Neestrup i starten af mesterskabsspillet valgte Ankersen på højre, jelert på venstre og Falk på 6´eren.

Jeg mener det er hovedårsagen til de mange tabte point. Det er 3 positioner der er ændret uden nogen god grund.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Hvad blev der egentlig af en måneds pause?
Batman Close. London W12.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Ganmelbittermand

Jeg taggede dig og Svoger tidligere i dag. Jeg skrev at jeg kun kunne klare en lille uges pause og ikke en lille måneds pause.

Men tilgengæld hvis FCK vinder the Double må du kalde mig @Klaphat i en måned 🤣
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Stamenic fortjener så meget ros. Helt ude af holdet hele foråret og så leverer han sådan en præstation på en uvant plads. Nu kommer man da til at savne ham, når han tager til Serbien. Men kan han gøre det med et mesterskab, så vil det være perfekt. Han fik aldrig chancen igen efter Clem slog igennem, så jeg forstår godt at han skal videre nu.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Stamenic ser heller ikke Røde Stjerne som et skridt op ad i forhold til FCK.

Han fortalte at det var en unik mulighed for at lære sine rødder at kende. Som I nok kan høre på efternavnet Stamenic så er det et Serbisk efternavn og ikke New Zealandsk

Man kan ikke bebrejde ham for skiftet
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
"Det er ikke noget nyt at Jelert er klasse på højrebacken"

- Godt at vide.
Der er lidt Cancelo over Elias Jelert synes jeg. Hvis VK gik for €14m der kan stige til €20m tænker jeg at der er gode chancer for at få nogenlunde det samme for Jelert.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce