@Juvefella
Bisseck har en frikøbsklausul på 40m DKK der først træder i kræft denne sommer. Er dog 99% sikker han tager til en Bundesliga klub. Der var allerede interesse for ham i vinters, men så skulle de betale mere end de 40m DKK.
Bisseck har en frikøbsklausul på 40m DKK der først træder i kræft denne sommer. Er dog 99% sikker han tager til en Bundesliga klub. Der var allerede interesse for ham i vinters, men så skulle de betale mere end de 40m DKK.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.