Det er altså vildt at gense Ankersens straffe igen.
Altså, hvad fanden i helvede tænker han på? Det er jo decideret ubegavet og ikke noget, man burde forvente af en rutineret spiller.
Det er simpelthen så hjernedødt.
Altså, hvad fanden i helvede tænker han på? Det er jo decideret ubegavet og ikke noget, man burde forvente af en rutineret spiller.
Det er simpelthen så hjernedødt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA