Omkring fokus på torsdag Vs søndag er det jo helt sikkert noget vi alle vil kigge på de kommende dage.
Hvor stor en chance vil vi tage med Daramy hvis han eksempelvis har noget muskelstøj der har godt af et par dages ekstra ro, men som måske kan klare det på torsdag med en vis risiko. Vavro ved vi jo egentlig heller ikke hvor står ovenpå han gik ud i Farum. Det samme med Diogo.
De spillere ser jeg gerne på tribunen på torsdag hvis der er den mindste risiko for det de har med sig lige nu udvikler sig skidt.
Jeg vil hellere spilletid til en fyr som Isak på torsdag. Vi har så mange mand ude eller tvivlsomme til søndag i offensiven, at vi er ude i stort set kun at have Larsson, Roony og Falk vi er sikre på offensivt. Så Isak er tæt på holdet.
Bliver Daramy og Diogo klar ser det hele fint ud til på søndag. Men gør de ikke er Isak første reserve foran Mukairo til en kant.
Sjovt at vi i denne weekend var pressede på forsvaret og i næste ser det så ud til at være offensiven vi skal opfinde på ny.
Hvor stor en chance vil vi tage med Daramy hvis han eksempelvis har noget muskelstøj der har godt af et par dages ekstra ro, men som måske kan klare det på torsdag med en vis risiko. Vavro ved vi jo egentlig heller ikke hvor står ovenpå han gik ud i Farum. Det samme med Diogo.
De spillere ser jeg gerne på tribunen på torsdag hvis der er den mindste risiko for det de har med sig lige nu udvikler sig skidt.
Jeg vil hellere spilletid til en fyr som Isak på torsdag. Vi har så mange mand ude eller tvivlsomme til søndag i offensiven, at vi er ude i stort set kun at have Larsson, Roony og Falk vi er sikre på offensivt. Så Isak er tæt på holdet.
Bliver Daramy og Diogo klar ser det hele fint ud til på søndag. Men gør de ikke er Isak første reserve foran Mukairo til en kant.
Sjovt at vi i denne weekend var pressede på forsvaret og i næste ser det så ud til at være offensiven vi skal opfinde på ny.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.