Snak

Mere indhold efter annoncen
Angående det med at tro på mesterskab osv., skal man lige huske at Farum har en gratis kamp mod venskabsklubben. Så det er i hvert fald tre stensikre point.
fck-medløber.
I den sammenhæng håber jeg også på et X i dag.

FCN møder Viborg i sidste kamp, og det kan blive afgørende, at den kamp minimum kan sende bronzemedaljer til Viborg, og vi møder Randers, der maksimalt kan nå en 5. Plads og givetvis er mere fokuserede på, om der kommer en stripper til sæsonafslutningen senere på aftenen.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Det er Randers, mon ikke der er fri mokai og strip hele aftenen;)

Hvis vi tager en sejr over AGF i weekenden, så tror jeg vi tager mesterskabet
Når man sidder og ser første halvleg, skal man jo være komplet blind for ikke at se, at Achouri er fuldstændig oplagt som afløser for Daramy.

Han er ikke lige så hurtig og heller ikke lige så god én mod én, men han er vildt god med bolden og i relationerne, og så er han ufatteligt chanceskabende og farlig selv.

Klassespiller.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Jeg så også gerne Achouri og Bidstrup i FCK. Samt en VB og et ungt talent til CF.
Og hvor jeg håber at Grabara tager endnu et år hos os!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men hvad skal Achouri koste?
Diskutere netop nu med en vffer hvad prisen bør være. Han siger 50 hvorimod jeg ikke mener de har råd til at afvise et bud på 25.
I had told Mario before the game not to get booked, as with two cards he’d get suspended. He just has to show off his physique… I told him off after the goal, but it was too late - Pirlo
CF ? Hvad står den betegnelse for?

Man har Orri til angriber positionen og Lund til forsvaret som unge talenter. Hvorfor bringe endnu et talent ind?

Ashouri koster forhåbentligt ikke 50 millioner, det virker voldsomt.
Mit gæt vil være, at prisen er 30-35 mio, men sportsdirektøren i Viborg skal have is i maven, hvis vi skal op på det eller mere. Det er rigtig mange penge for en klub med deres budget.

Jeg kan godt forstå VFF’eren siger 50, når man ser, hvad andre offensive profiler kan sælges for, men Achouri er ikke helt ung, han har kun præsteret et halvt år, og de har ikke for vane at sælge spiller for store beløb. Grot fik de småpenge for, men med 6 måneder tilbage var det alligevel pænt.

Måske er Viborg endda villige til de 25, du nævner. Silkeborg sendte Vallys videre for det beløb.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
CF er en center forward.. Så en Haraldsson type i den nuværende holdopstilling. Jeg er også frisk på Achouri. Der er faktisk ret mange gode transferemner i superligaen for os pt.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg synes I skal slappe helt af med Achouri og trække vejret stille og roligt. Vi skal tænke os godt om.

Han har lige spillet en katastrofe kamp mod AGF. Han lykkedes med 0 dribblinger, tabte stort set alle sine dueller og var skyld i et mål på et boldtab. Viborg tabte 3-0.

Det er heller ikke lang tid siden han blev skiftet ud efter 25 minutter i første halvleg i Pokalkampen mod AaB fordi han decideret var elendig.

Sidste sæson ville folk have Sebastian Jørgensen. Han havde 13 mål og 9 assists. Nu har han en væsentlig dårligere sæson for Silkeborg.

Har Achouri nogle spids kompetencer vi kan bruge? Jeg ser ham ikke som specielt hurtig og det er det vi har brug for. Hurtighed.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce