Snak

Mere indhold efter annoncen
Han har lige spillet en katastrofe kamp mod AGF. Han lykkedes med 0 dribblinger, tabte stort set alle sine dueller og var skyld i et mål på et boldtab. Viborg tabte 3-0.


Ilsø sagde ellers lige i offside at AGF må være glade for at Achouri ikke var med imod dem?
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Du skal se offside nu, Nande.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Han fik 2. halvleg mod agf. Han startede på bænken, da han kom for sent til taktikmøde.
CF er en center forward.. Så en Haraldsson type i den nuværende holdopstilling. J


Hvorfor en Haraldsson type? Der bliver nævnt et ungt talent af en bruger med 15 indlæg på bagen. Man har Orri som et ungt talent.

Det giver sgu ikke meget mening
@Damen

Jeg ser offside nu og han spillede anden halvleg mod AGF hvor han slet ikke kunne noget mod meget defensive AGF.

Han brillere mod et Randers hold hvor kampen er åben og det kører frem og tilbage med en boldbesiddelse på 50% hver.

Men kan han brillere mod et Randers hold for FCK hvor Randers har 25% boldbesiddelse og står bare og defensivt kompakt og blokkerer alt?

Det kunne han jo ikke mod AGF.

De succesfulde dribblinger jeg så Elias Achouri lave på Randers var på spillere i tilbageløb.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så du vil vurdere ham på en kamp mod AGF eller på en hel sæson?
Så du vil vurdere ham på en kamp mod AGF eller på en hel sæson?


Det kommer selvfølgelig an på hvad der passer ind i dagens narrativ :)
@JuveFella

Jeg nævnte også AaB kampen hvor han blev pillet ud i første halvleg.

Derudover fremlagde jeg Sebastian Jørgensen fra Silkeborg. Han havde en sæson med 13 mål og 9 assists. Bedre stats end Achouri og Jørgensen oplevede også kæmpe hype i denne her tråd.

Men her kom jeg og andre frem at Sebastian Jørgensen har jo egentlig ikke nogle rigtige spidskompetencer og nu har han en middelmådig sæson.

Der er derfor jeg spørger. Hvilke spidskompetencer er det egentlig han har som gør ham unik for FCK?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg har ikke nævnt Sebastian Jørgensen som interessant, eller set andre gøre det. Så jeg ved ikke hvorfor han skal med ind i sammenligningen?

Daramy spillede også en dårlig kamp mod AGF sidst vi mødte dem.

Og mod Brøndby da vi tabte 0-1.

Over hele sæsonen har Daramy været en game changer, og det er Achouri også for Viborg.

Han har ikke ligeså meget fart som Daramy nej, men han kan sætte en mand fra stående med sine udfordringer og driblinger.
Hvorfor en Haraldsson type? Der bliver nævnt et ungt talent af en bruger med 15 indlæg på bagen. Man har Orri som et ungt talent.

Det giver sgu ikke meget mening


Jeg forklarede bare hvad en CF var. Er ikke enig med ham, der skrev det indlæg.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce