Dame@
Fair nok. Det var også mest hans indlæg der var besynderligt.
Fair nok. Det var også mest hans indlæg der var besynderligt.
Silkeborg er sgu et fedt hold.
Nogen af dem vi kan bruge til sommer? Ham sebastian jørgensen evt.
Virker som et år hvor Silkeborg nok får svært ved at holde på truppen, og de spiller jo lidt som vi gerne vil.
Tænker også de kunne være en god destination for en udlejning, Bøving eller Amoo evt.
Ret generel betragtning, da mit kendskab til Silkebrogs spillere trods alt heller ikke er dybere end som så.
Men tænker det er et farligt hold at hente spillere fra. Silkeborg er jo et hold der har fået ro til at blive bygget op over lang tid, med end træner og en gruppe spillere der har opbygget et koncept og en forståelse hvor tiden og kontinuitet har været en faktor de her fået en masse godt ud af. Kæmpe respekt for det.
Men hvad sker der når man tager de enkelte spillere ud af den helhed og over i en helt anden hvor man ikke har den samme base som var med til at få en til at shine.
Det har ofte vist sig at være en fælde og hvis vi antager at Silkebrog er et hold der pt bokser over deres vægtklasse netop fordi Kent har brugt tiden dygtigt til at bygge et kollektiv der løfter den enkelte, kunne man godt forestille sig der var en del af deres spillere der vil få svært ved at præstere ligeså flot i andre rammer.
Er ikke hurtig
Jeg tror ikke achouri koster meget mere end 30 mio., og han er jo en klar upgrade fra Mukairu, Roony, Isak, Diogo, amoo etc.
Så langt er vi vel enige?
PC skal vise han er blevet klogere og tage den nemme løsning, istedet for at slås på et marked han ikke forstår.
De ekstraordinære spillere skal komme nedefra, PC skal bare være garanten for høj kvalitet i bredden.
Minusser:
Er ikke hurtig