Jeg synes også, vi skal få hentet én, der er virkelig hurtig. Sådan en rigtig Amoo.
Det er lidt ligegyldigt, hvad han ellers kan, hvis han bare har en tydelig spidskompetence - f.eks. Hurtighed.
Kæft, det bliver så godt, når vi bare får en, der er hurtig!
Hvis man har brugt lidt tid på at se Viborg spille og ikke kan se, at Achouri er en klassespiller, som vi godt kunne bruge, er det simpelthen for langt ude.
Det er lidt ligegyldigt, hvad han ellers kan, hvis han bare har en tydelig spidskompetence - f.eks. Hurtighed.
Kæft, det bliver så godt, når vi bare får en, der er hurtig!
Hvis man har brugt lidt tid på at se Viborg spille og ikke kan se, at Achouri er en klassespiller, som vi godt kunne bruge, er det simpelthen for langt ude.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk