Mon ikke det bliver nogle €1m til €2m indkøb igen som det har været med Luther Singh, Mukairu, Karamoko og Diogo.
For eksempel ham der Rumænske Sut vi er blevet sat i forbindelse med?
Og så krydre man det med +€5m spiller som er ukendt for alle men har åbenbart haft ÉN god sæson.
For eksempel ham der Rumænske Sut vi er blevet sat i forbindelse med?
Og så krydre man det med +€5m spiller som er ukendt for alle men har åbenbart haft ÉN god sæson.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.