Daramy, Larsson og Claesson er vel meget gode på den sidste 1/3?
Jeg siger ikke alt er godt med PC, jeg er ikke altid enig i hans prioriteringer og han har en tendens til at satse med de offensive indkøb.
Til gengæld, så tror jeg at ser bedre ud offensivt næste år - alt efter hvad der sker med Haraldsson. Jeg er ret sikker på at vi får en hel del mere ud af de fleste af Corner, Larsson, Diogo og Roony. Det hjælper en del på PC´s opgave.
Jeg siger ikke alt er godt med PC, jeg er ikke altid enig i hans prioriteringer og han har en tendens til at satse med de offensive indkøb.
Til gengæld, så tror jeg at ser bedre ud offensivt næste år - alt efter hvad der sker med Haraldsson. Jeg er ret sikker på at vi får en hel del mere ud af de fleste af Corner, Larsson, Diogo og Roony. Det hjælper en del på PC´s opgave.