Jeg prøver for tredje gang:
Bliver der slået flere indlæg end under Ståle?
Bliver der slået flere indlæg end under Ståle?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
Larsson må jeg ærligt tilstå ikke begejstrer mig i forhold til det niveau jeg ønsker at se i front hos FCK, men det er måske bare mig??
Jeg prøver for tredje gang:
Bliver der slået flere indlæg end under Ståle?