Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg prøver for tredje gang:

Bliver der slået flere indlæg end under Ståle?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Larsson må jeg ærligt tilstå ikke begejstrer mig i forhold til det niveau jeg ønsker at se i front hos FCK, men det er måske bare mig??


Hvilket niveau ønsker du at se?
@Jussi

Ja. Jeg har skrevet det 2 gange at der er blevet slået flere indlæg under Neestrup. Vi skal helt tilbage til Cornelius Santander tiden hvor antallet var højest for at se de samme tal.

Da Neestrup blev spurgt ind til tallene af Tøffe argumenterede Neestrup så med at mange af indlæggene er flade indlæg så det er ikke fordi FCK konstant laver høje indlæg mod Haraldsson.

Vi scorede også ret beset på 3 indlæg i Brøndby kampen.

Meget af kritikken herinde er jo gået på at Jelert ikke kan lave gode indlæg i venstre side og at Ankersen har kampe hvor han rammer 0 FCK spillere på indlæg. Hans stats er forfærdelige.

Så ender vi ud i kampe med 1-2 skud på mål som vi har set når Daramy er lukket ned. Så er indlægsspillet det eneste vi har tilbage.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Naturligvis er lånet af Daramy en god handel. Han har været afgørende i så mange situationer.

Hvis du er utilfreds med det arbejde Larsson har leveret, så ved jeg simpelthen ikke hvad dine forventninger til en reserve angriber er?
Jordan Larsson er en giftig spiller. Så ham i FC Nordsjælland kampen hvor han hele tiden lurer mellem Nagalo og FCNs venstre back.

Lige inden indlæggene bliver slået så søger han ind foran Nagalo og bag en uviden Kian Hansen. Han scorede målet på den måde i parken.

Har sgu savnet de nemme tap-in mål. Et tap-in mål var også det han scorede mod Brøndby
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men hvis man kun har Hakon som angriber, han har alligevel ADHD og er alle andre steder end i feltet, og så er han ikke 2 lorte høj selv om man så stabler dem
Jeg prøver for tredje gang:

Bliver der slået flere indlæg end under Ståle?


Der bliver skrevet flere, i hvert fald.
fck-medløber.
Jeg kluklo der, elendil.

Der har været nogle gode ting med Larsson, men jeg er ikke helt så oppe at ringe, endnu, som visse andre i tråden er det. Når han at komme ordentligt over sin skade, og vise et par gode kampe her til sidst, kan jeg nå at blive overbevist.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
@Jussi

Ja. Jeg har skrevet det 2 gange at der er blevet slået flere indlæg under Neestrup. Vi skal helt tilbage til Cornelius Santander tiden hvor antallet var højest for at se de samme tal.

Da Neestrup blev spurgt ind til tallene af Tøffe argumenterede Neestrup så med at mange af indlæggene er flade indlæg så det er ikke fordi FCK konstant laver høje indlæg mod Haraldsson.

Vi scorede også ret beset på 3 indlæg i Brøndby kampen.

Meget af kritikken herinde er jo gået på at Jelert ikke kan lave gode indlæg i venstre side og at Ankersen har kampe hvor han rammer 0 FCK spillere på indlæg. Hans stats er forfærdelige.

Så ender vi ud i kampe med 1-2 skud på mål som vi har set når Daramy er lukket ned. Så er indlægsspillet det eneste vi har tilbage.


Nu prøvet jeg bare lige at tage stats fr 18/19 sæsonen og 19/20 og sammeligne med i år.
Begge år ligger vi på flere indlæg pr kamp end i år hvis man tager gennemsnit pr kamp. Stats er taget fra superliga.dk.

Endnu engang lukker du rent lort ud men man skal jo gøre noget for at kunne smide sine 40 indlæg pr dag.
Regner jeg forkert, eller lå vi ikke på 17 indkæg i snit pr kamp i 18/19, og 18,6 i indeværende?
Annonce