Sidste gang du var her inde var det også på en agenda imod mig. Da jeg og andre brugere herinde konfronterede dig fordi du kun er ude på heksejagt og bidrager intet til tråden forsvandt du ligepludselig.
Jeg tror muligvis du forveksler mig med en anden. Ellers må du gerne lige finde det frem til mig. Jeg har ikke så mange indlæg, så du kan lige tjekke via min profil. Jeg har ingen agenda mod dig. Jeg har forsøgt at indgå i debat med dig, hvilket har vist sig sværere end som så.
At fovente ærlighed kan altså ikke betegnes som heksejagt, beklager.
Det er ikke forkert at skrive at vi har lavet flere indlæg end Ståles 4-4-2. For det har jo faktisk i 18/19 sæsonen.
1.1 flere indlæg indtil videre sammenlignet med én af Ståles 18-19 sæsoner. Det er en af de der "teknisk set korrekte" som i sidste ende intet siger, når Neestrup pt. har så lille en sample size. Derudover er der, som du selv påpeger, ingen differentiering mellem flade og høje indlæg.