Det er åbenlyst, at du følger med i rigtig mange ting. Dine evner udi at kigge lidt kritisk på kilder, og sortere i hvad der er åbenlyst og ikke en stor pointe, bør du nok skærpe.
Jeg er efter dig fra tid til anden for det, men også med et håb om, at det bliver bedre. Med den tid du ofrer på at følge med i revl og krat, må der være nogle interessante ting ind imellem. Også selvom at jeg tvivler på, at Onside formår at levere noget virkelig kvikt...
Hvis Larsson er angriberen der kan finde vej til (flade) indlæg i feltet, bør han jo spille der i stedet for Haraldsson. Af en eller anden grund har Neestrup ikke rigtigt set lyset i det. Endnu.
I det mindste bliver du denne gang reddet af, at en anden klubs fan er bekymret for os andre. Når man får malet sig op i det hjørne, kan det nærmest ikke andet end at være for dumt.
Jeg er efter dig fra tid til anden for det, men også med et håb om, at det bliver bedre. Med den tid du ofrer på at følge med i revl og krat, må der være nogle interessante ting ind imellem. Også selvom at jeg tvivler på, at Onside formår at levere noget virkelig kvikt...
Hvis Larsson er angriberen der kan finde vej til (flade) indlæg i feltet, bør han jo spille der i stedet for Haraldsson. Af en eller anden grund har Neestrup ikke rigtigt set lyset i det. Endnu.
I det mindste bliver du denne gang reddet af, at en anden klubs fan er bekymret for os andre. Når man får malet sig op i det hjørne, kan det nærmest ikke andet end at være for dumt.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.