Hvilket niveau ønsker du at se?
Tjah, hvis blot det var en spiller på niveau med Biel, Pieros, Santander, Wind eller den flinke Santin ville jeg være glad… Men så helst en Doye eller Corner (inden han blev solgt)..
Hvilket niveau ønsker du at se?
Da FCN blev mestre stod BIF i en lignende situation. Hele kampen igennnem sang de FCN slagsange og jublede når FCN scorede. En meget mærkelig oplevelse. Jeg husker at Lorentzen følte det meget mærkværdigt at de sang slagsange om ham og tiljublede ham for hans mål imod dem.
Vi har også Randers hjemme i en kamp vi skal vinde og de ikke har noget at spille for. Den skal være ligeså sikker som den du regner FCNs kamp mod dem som.