Jeg mener ikke Moi har leveret op til forventningerne som tidligere fast Premier League offensiv spiller.
Jeg synes det er kritisk at det er Roony Bardghji som er vores Superliga topscorer og at Orri Oskarsson også ligger med i toppen hvad angår mål/assists i alle turneringer.
Før det var det Wind og Daramy der bar holdet offensivt. Det er super positivt i sig selv at vores unge talenter er fremragende.
Men Cornelius og Moi som på papiret er voldsomme transfers har skuffet mig og det store press bør lægges på de ældre spillere. Lerager er vores CL topscorer og har trukket meget af læsset. Men det burde jo have været en af vores ældre offensive spillere.
Jeg synes det er kritisk at det er Roony Bardghji som er vores Superliga topscorer og at Orri Oskarsson også ligger med i toppen hvad angår mål/assists i alle turneringer.
Før det var det Wind og Daramy der bar holdet offensivt. Det er super positivt i sig selv at vores unge talenter er fremragende.
Men Cornelius og Moi som på papiret er voldsomme transfers har skuffet mig og det store press bør lægges på de ældre spillere. Lerager er vores CL topscorer og har trukket meget af læsset. Men det burde jo have været en af vores ældre offensive spillere.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.