kan de alle huske dengang Nokia 3210 var the shit.
Haha! Det her er en genial reference.
kan de alle huske dengang Nokia 3210 var the shit.
"Passer det her rygte, så det godt nok mange penge FCK er klar til at ligge for ham. Det er et rekordbud, for det koster den her angriber som har bombet løs det her år (læs 2023)"