På trods af alt, så tror jeg stadig Damsgaard er langt uden for vores rækkevidde.
Snak
lør 6. jan 2024
Jeg er ikke den store Damsgaard fan og tænker da også at for at få plads til ham skulle man skære med på spilletid til Moi, Achouri, Roony, Diogo og Larsson. Er det der vi mangler en dyr og risikabel signing?
He er dog nysgerrig på om vi kan komme tættere på Brentford nu hvor Benham ikke er FCM længere. Der er jo tydeligvis et stort sammenfald mellem dem de kigger på og dem vi er interesseret i
He er dog nysgerrig på om vi kan komme tættere på Brentford nu hvor Benham ikke er FCM længere. Der er jo tydeligvis et stort sammenfald mellem dem de kigger på og dem vi er interesseret i
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
lør 6. jan 2024
Heller ikke flere skadesplaget spillere pleeeeeeaaaaase.
Angående skader. Delaney er blevet langtidsskadet og misser Anderlechts træningslejr.
.
Angående skader. Delaney er blevet langtidsskadet og misser Anderlechts træningslejr.
.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretlør 6. jan 2024
Nejtak til både Damsgaard og/eller Eriksen (uanset hvor realistiske sådanne tranfers er eller ej); ingen af dem fremstår stabile - og begge har tendens til at være bedst i medgang.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
lør 6. jan 2024
Vi skal vel også have en midterforsvarer mere? Måske sende Lund på leje
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Redigeretlør 6. jan 2024
TV2 har lavet en artikel om Parkens tilstand: https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-01-05-utaalmodige-fans-retter-kritik-af-parken
Håber vi i 2024 får præsenteret en plan for, hvad der skal ske med parken. Den er efterhånden ved at være utidssvarende og Lauesen fortæller også, at det er en begrænsning for de kommercielle indtægter.
Udover alle de mere reelle og vigtige renoveringer, som varmt vand i hanerne, har jeg en lille drøm om at få runde hjørner, så B-tribunen bliver samlet med C- og A-tribunen, som man gjorde med Old Trafford, Signal Iduna park og næsten alle andre ældre stadions, da de skulle gøres tidssvarende for efterhånden mange år siden.
Har selv en fornemmelse af, at grunden til man ikke “bare” har besluttet sig for at forstærke B-tribunen endnu er, at man måske overvejer, om stadion alligevel trænger til en mere gennemgribende renovering inden så længe. Hvad tænker i?
Håber vi i 2024 får præsenteret en plan for, hvad der skal ske med parken. Den er efterhånden ved at være utidssvarende og Lauesen fortæller også, at det er en begrænsning for de kommercielle indtægter.
Udover alle de mere reelle og vigtige renoveringer, som varmt vand i hanerne, har jeg en lille drøm om at få runde hjørner, så B-tribunen bliver samlet med C- og A-tribunen, som man gjorde med Old Trafford, Signal Iduna park og næsten alle andre ældre stadions, da de skulle gøres tidssvarende for efterhånden mange år siden.
Har selv en fornemmelse af, at grunden til man ikke “bare” har besluttet sig for at forstærke B-tribunen endnu er, at man måske overvejer, om stadion alligevel trænger til en mere gennemgribende renovering inden så længe. Hvad tænker i?
lør 6. jan 2024
Parkens tilstand overraskede mig, da jeg sidst var derinde. Men igen, Camp Nou var væsentlig mere beton og slidt.
Jeg tvivler på, at man fjerner Parkens måske væsentligste aktiv - kontortårnene. Samtidigt har man fået afvist fanbyen pga naboerne osv. Realistisk set skal man enten opkøbe dyrt og udvide, udvide mod Østerbrogade siden, eller bygge nedad (måske parkering under parken eller lignende - men tvivlsomt i de her nedbørstider).
På ønskelisten må være varme i sæderne, bedre faldværn (synes man nærmest faldt på de smalle gange mellem sæderne), bedre og moderne toiletforhold, flere / hurtigere boder, servering som i usa, alkoholpolitik (fulde folk er dårligt for forretningen), mere sikkerhed (mod ufoer) og så naturligvis en bedre bane.
Måske bygge opad og lave federe lounges og hotelværelser til besøgende hold?
I det hele taget synes mulighederne mange. Flere pladser er dog det mindst vigtige imo
Jeg tvivler på, at man fjerner Parkens måske væsentligste aktiv - kontortårnene. Samtidigt har man fået afvist fanbyen pga naboerne osv. Realistisk set skal man enten opkøbe dyrt og udvide, udvide mod Østerbrogade siden, eller bygge nedad (måske parkering under parken eller lignende - men tvivlsomt i de her nedbørstider).
På ønskelisten må være varme i sæderne, bedre faldværn (synes man nærmest faldt på de smalle gange mellem sæderne), bedre og moderne toiletforhold, flere / hurtigere boder, servering som i usa, alkoholpolitik (fulde folk er dårligt for forretningen), mere sikkerhed (mod ufoer) og så naturligvis en bedre bane.
Måske bygge opad og lave federe lounges og hotelværelser til besøgende hold?
I det hele taget synes mulighederne mange. Flere pladser er dog det mindst vigtige imo
lør 6. jan 2024
Noel Törnqvist, Svensk u21 landsholdsmålmand som er rygtet til os er nu spottet i Kastrup Lufthavn.
https://twitter.com/AlbertVerniere4/status/1743687079031103556?t=ju64khdq_aErQDtWpmHQSw&s=19
Hvad tænker I om ham?
https://twitter.com/AlbertVerniere4/status/1743687079031103556?t=ju64khdq_aErQDtWpmHQSw&s=19
Hvad tænker I om ham?
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
lør 6. jan 2024
Han virker som en ret uprøvet spiller. 28 kampe i den bedste svenske række for et hold der sluttede som nummer 10 ud af 16 hold.
lør 6. jan 2024
Jeg kender ham ikke, så jeg kan ikke tale specifikt om ham eller hans talent.
Men! Jeg havde helt generelt forventet, at man hentede en mere prøvet målmand med flere års erfaring til at afløse Grabara, såfremt det skal være som førstemålmand. Såfremt det er en rolle som andenmålmand, har vi allerede en ung talentfuld målmand i Theo Sander, selvom han er skadet i de næste to-tre måneder.
Så jeg forstår ikke helt den potentielle transfer, må jeg indrømme
Men! Jeg havde helt generelt forventet, at man hentede en mere prøvet målmand med flere års erfaring til at afløse Grabara, såfremt det skal være som førstemålmand. Såfremt det er en rolle som andenmålmand, har vi allerede en ung talentfuld målmand i Theo Sander, selvom han er skadet i de næste to-tre måneder.
Så jeg forstår ikke helt den potentielle transfer, må jeg indrømme