Damsgaard vil jeg ikke have med den pris og lønpakke. Vi har heller ikke brug for flere spillere til venstrekanten.
Eriksen tjener 70 mio om året som 31 årig. Om han så skulle have det halve var han ikke interessant for mig.
Eriksen tjener 70 mio om året som 31 årig. Om han så skulle have det halve var han ikke interessant for mig.