Snak

Mere indhold efter annoncen
Sportsdirektøren tilføjer, at Törnqvist pådrog sig en baglårsskade forleden, hvilket kan betyde, at han ikke bliver et aktuelt emne i vinterens transfervindue.


Vi kan istedet glæde os over at Grabara stadig er her. Mon ikke at klausulen var blevet udløst nu, hvis Wolfsburg havde tænkt sig at hente ham i Januar?
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Syntes jeg læste, at den klausul udløber d. 9/1.
Det lyder godt.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg synes at have læst 10 og 15 januar, som var deadline, men hvis Wolfsburg vil udnytte klausulen skulle man da tænkte de ville gøre det hurtigst muligt efter transfervinduet åbnede og ikke trække den.
Jeg tænker det eneste som skulle få dem til at rykke nu, er hvis der kommer et solidt bud på deres nuværende første keeper, eller hvis han skulle blive skadet.

Fedt hvis PC har afvist Saudi. Både fordi det er Saudi, men også særligt fordi det næppe er fordelagtigt at skifte sportsdirektør midt i et vindue.
Med det klubben har præsteret den seneste tid kunne det dog tyde på vi næppe skal forvente PC og Neestrup er i klubben alt for mange år.

https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-koebenhavn/nyheder/fck-duo-ventes-tilbage-i-januar-to-andre-er-klar-senere
Og så er Birger og Clem angiveligt tilbage i løbet af Januar. Super. Men værd at bemærke er, at Khocho først ventes klar senere i foråret.
Så kan det godt være vi på papiret har 5-6 midterforsvarer i følge Neestrup - jeg har også selv i sommers bakket op om holdningen af, at der ikke var plads til flere, men der skal altså ske noget til midterforsvaret i dette vindue. Det er simpelthen for kritisk med Boile og Khocho´s skadesituation som bare fortsætter og fortsætter, samt Lund der ikke virker til at have niveau.
Det ville så også overraske mig, hvis vi ikke handler en ny stopper.
Jeg havde samme holdning som Gizzard vdr. Stopper positionen. Det har jeg heller ikke længere. Der skal selvfølgelig en ny stopper ind i det her vindue, og gerne en starter.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fandens. Ja, så er Davit Khocholava færdig, og vi skal bruge en ny. Gerne en af samme kaliber som de seneste indkøb.
fck-medløber.
Kvart i bold mener at vide at €8m angriberen BT transfervinduet har fortalt om er den tidligere SønderjyskE spiller Faris Moumbagma som skiftede til Bodø/Glimt sidste år Januar 2023 for €350k....

Det føler jeg ikke jeg kan overskue til de penge. 23 år men kun en god sæson i baggagen på et Norsk hold der har ødelagt ligaen. Det ville være noget af et sats.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Så er det jo godt, at de heller ikke mener det kommer til at ske.

Men den der namedropping podcast de lige har udgivet er jo håbløst ligegyldig. De kaster om sig med en masse navne, men intet af det virker skide seriøst. Mest af alt, virker det som en omgang and eller ej.
Man kan gå ind på transfermarkt og søge efter kriterier.

Sætter man det til: vis Centre Forwards, Market Value: €5-10m og +15 goals in 2023.

Så dukkerne navnene på angriberne op.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Moumbagna går nok for en høyere sum enn 8 mill euro. Det er talt om opp mot 15 mill i norsk media. Han var fantastisk i 2023 og har utviklet litt den samme fysikk som Boniface. Han er tatt ut til AFCON nu i januar, med spilletid der og hvis han gjør målpoeng så øker nok prisen ytterligere.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Annonce