Selvom jeg overordnet set er enig i at man skal være lidt ekstra varsom hvad angår spillere fra den norske liga, så har en spiller som Victor Boniface, som også var i Bodø, sådan set vist at man godt kan tage ud og præstere i bedre ligaer.
Jeg siger heller ikke, at den norske liga IKKE kan fostre gode spillere, som også kan begå sig i f.eks. FCK eller større klubber.
Men risikoen ved at handle i den norske liga, er IMO for stor ift. at skulle betale 7-8-9-10 mio eur. for en spiller, da det både kan blive fugl og fisk. Skal vi ud og handle en spiller for f.eks. 8 mio eur, så skal man minimere risikoen, og hente en spiller fra en mere "proven" liga, hvis det stod til mig.