Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, Jeg har desværre tabt troen på Corner, nu er det mere et håb og Orri er stadig ikke god nok, synes jeg. Larsson skulle have slået til i efteråret, så ved hellere ikke med ham.

Men vi ejer stadig Babacar, så måske PC bruger pengene der istedet og får ham afsted. Hvis det overhoved er muligt uden at betale fuld pris.

Ift. CM, så tror jeg stadig på Clem som skulle være på vej tilbage og han bliver som en ny spiller, nu når Falk sidder tungt på 6’eren. Men Tanlongo kan også godt erstattes. Han har dog alligevel ikke været brugt.


Synes at det er i midterforsvaret at det står værst til. Hvis Lund eller Boile (men det sker ikke) kan sendes på leje, så ville det være perfekt at udskifte en af dem med en ny profil. Også, så Diks kan komme ud og slås med Jelert om højre back igen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Ude af pokalen og et europaeventyr som formentlig slutter ret hurtigt, så mener jeg ikke at behovet for en 6´er er kæmpestort lige nu. William Clem er givetvis tæt på at være tilbage og Falk har genopfundet sig selv.

Ja, der er meget færre kampe i foråret, vi ryger helt sikkert ud mod City, det er der nok ikke to meninger om. Men så kan der fokuseres på Superligaen og det har manglet. Forhåbentlig får de to City kampe os op i et gear, der kan hjælpe os med resten af sæsonen så istedet
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Selvfølgelig sætter vi city til vægs. Vores kanter er langt hurtigere end Citys backs. Særligt Walker er jo absurd sløv…

Spøg til side, så vil det ubetinget være dansk klubfodbolds største resultat, hvis fck kan slå city ud af chl. Overraskelsen vil være på niveau med EM’92. Så store favoritter er city.

Der er ikke én fck spiller, der ville være blandt de første 22 foretrukne hos city. Og tvivlsomt om blot én ville kunne finde plads i deres kæmpe trup.

For perspektiv:

Rank Player Top speed
1 Kyle Walker 37.31 km/h
2 Brennan Johnson 36.70 km/h
3 Mykhailo Mudryk 36.63 km/h
4 Anthony Gordon 36.61 km/h
5 Darwin Nunez 36.53 km/h
6 Arnaut Danjuma 36.34 km/h
7 Matheus Nunes 36.32 km/h
8 Erling Haaland 36.22 km/h
9 Denis Zakaria 36.09 km/h
10 Reiss Nelson 36.07 km/h
Jeg tror nu godt Grabara kunne spille sig til en plads på bænken
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ikke mere Aggerholm.
Magnus Mattson til Byens Hold iflg. KiB. Jeg er game. Sympatisk ung mand med et godt hoved. Tæt på tobenet - det borger altid for et teknisk overskud og evnen til at gå begge veje rundt. Ikke den hurtigste, men god i mellemrummene og rigtig kold og kølig foran kassen. Derudover koster han næppe alverden.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Vi var vist interesseret allerede da han var i silkeborg. Men der må da sku ryge en midtbane før det giver mening og hente ham?

Fra og ku sætte et hold med rene backs, til med wings, til nu og ku sætte et helt hold med centrale midtbaner
SotD har talt varmt for ham i landsholdstråden og dette mål for et par uger siden tåler under alle omstændigheder en gentagelse:

https://youtube.com/shorts/zhUyGLAVrYw?si=XhPpBSRUUYVVSdue
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Ikke den hurtigste, men god i mellemrummene


Perfekt. Det er lige den type vi mangler!
fck-medløber.
Annonce