Ja, Jeg har desværre tabt troen på Corner, nu er det mere et håb og Orri er stadig ikke god nok, synes jeg. Larsson skulle have slået til i efteråret, så ved hellere ikke med ham.
Men vi ejer stadig Babacar, så måske PC bruger pengene der istedet og får ham afsted. Hvis det overhoved er muligt uden at betale fuld pris.
Ift. CM, så tror jeg stadig på Clem som skulle være på vej tilbage og han bliver som en ny spiller, nu når Falk sidder tungt på 6’eren. Men Tanlongo kan også godt erstattes. Han har dog alligevel ikke været brugt.
Synes at det er i midterforsvaret at det står værst til. Hvis Lund eller Boile (men det sker ikke) kan sendes på leje, så ville det være perfekt at udskifte en af dem med en ny profil. Også, så Diks kan komme ud og slås med Jelert om højre back igen.
Men vi ejer stadig Babacar, så måske PC bruger pengene der istedet og får ham afsted. Hvis det overhoved er muligt uden at betale fuld pris.
Ift. CM, så tror jeg stadig på Clem som skulle være på vej tilbage og han bliver som en ny spiller, nu når Falk sidder tungt på 6’eren. Men Tanlongo kan også godt erstattes. Han har dog alligevel ikke været brugt.
Synes at det er i midterforsvaret at det står værst til. Hvis Lund eller Boile (men det sker ikke) kan sendes på leje, så ville det være perfekt at udskifte en af dem med en ny profil. Også, så Diks kan komme ud og slås med Jelert om højre back igen.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.