Så fik Achouri endelig hul på bylden for Tunesien. I dag scorede han sit første mål for Tunesien og det var imod Kap Verde. Tillykke herfra 👏
Det er nogle ret flotte skridt han har taget. Jeg var skeptisk da vi hentede ham, men for mig har han været den bedste sommerhandel PC har lavet, baseret på sit første halve år.
Det er nogle ret flotte skridt han har taget. Jeg var skeptisk da vi hentede ham, men for mig har han været den bedste sommerhandel PC har lavet, baseret på sit første halve år.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.