Det er jo derfor Svoger, at vi skal forlænge Ankersen 1 år af gangen :)
Snak
tors 11. jan 2024
Diks er klart at foretrække frem for Ankersen, men det kræver at de øvrige i forsvaret bliver mirakuløst helbredt.
Boile kunne have været en backup, hvis ikke han både var kronisk skadet, uendelig langsom og har en absurd manglende selvindsigt, hvor han virker til at have tyrkertro på egne evner og tunnelsyn ift egne svagheder.
I den ideelle verden forlængede man Ankersen 1 måned af gangen. Tænk, hvor tændt dét ville gøre humørspiller nummer 1. Det går ikke, så Ankersen som backup til jelert med diks som bobler må være et positivt outcome.
Medmindre man sælger jelert til sommer. Så skal der en ny spiller ind dér. Imo gerne en hurtig Chris (som jeg synes kæmper bravt, slår gode indlæg, men lider under at være langsom). I drømmenes verden, nu mueller er uden for reach, gad jeg godt se en Walker-hurtig back, en back med marcelo-flair, eller med Cafu-motor.
For det gør en enorm forskel i spillet når backen kan spille bold, lave overlap, løbe kontraer op og tillige intimidere enhver med sin fart (som Walker gør. Få kan sætte ham).
Boile kunne have været en backup, hvis ikke han både var kronisk skadet, uendelig langsom og har en absurd manglende selvindsigt, hvor han virker til at have tyrkertro på egne evner og tunnelsyn ift egne svagheder.
I den ideelle verden forlængede man Ankersen 1 måned af gangen. Tænk, hvor tændt dét ville gøre humørspiller nummer 1. Det går ikke, så Ankersen som backup til jelert med diks som bobler må være et positivt outcome.
Medmindre man sælger jelert til sommer. Så skal der en ny spiller ind dér. Imo gerne en hurtig Chris (som jeg synes kæmper bravt, slår gode indlæg, men lider under at være langsom). I drømmenes verden, nu mueller er uden for reach, gad jeg godt se en Walker-hurtig back, en back med marcelo-flair, eller med Cafu-motor.
For det gør en enorm forskel i spillet når backen kan spille bold, lave overlap, løbe kontraer op og tillige intimidere enhver med sin fart (som Walker gør. Få kan sætte ham).
Redigerettors 11. jan 2024
Fedt med Grabara!
Ville også være vildt hvis City eller United køber Roony. Synes jeg ikke at han er klar til men vi tager gerne pengene alligevel og så kan vi så få noget fart til højrekanten også istedet.
Edit:
Vi har også skrevet under med to store islandske talenter de sidste par dage
Ville også være vildt hvis City eller United køber Roony. Synes jeg ikke at han er klar til men vi tager gerne pengene alligevel og så kan vi så få noget fart til højrekanten også istedet.
Edit:
Vi har også skrevet under med to store islandske talenter de sidste par dage
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 11. jan 2024
Endnu et islandsk talent til U17, ja..
Dadason er fandme et fedt navn - håber han slår igennem alene pga de sange der kan laves
Dadason er fandme et fedt navn - håber han slår igennem alene pga de sange der kan laves
tors 11. jan 2024
Vildt nok at have en far der hedder Dada.
Og glimrende med islandsk tilkomst. Dem har vi mere held med end argentinere
Og glimrende med islandsk tilkomst. Dem har vi mere held med end argentinere
tors 11. jan 2024
Det har nok ikke været helt fjollet for Roony at score det afgørende mål og generelt have et vanvittigt godt indhop mod United i Parken. Lad bare budkrigen starte og skyde ham afsted for et fint trecifret millionbeløb.
Personligt har jeg intet imod at skyde ham afsted, for det åbner klart for, at vi kan hente en raket til højrekanten.
Personligt har jeg intet imod at skyde ham afsted, for det åbner klart for, at vi kan hente en raket til højrekanten.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
tors 11. jan 2024
Hvis Roony bliver solgt til en af de helt store i dette vindue eller til sommer, så håber jeg at PC kan overtale klubben til at udleje Roony til FCK i et års tid. Han er slet ikke på det niveau endnu.
Jeg ville ønske han ville forlænge kontrakten og blive i FCK i 1-2 år endnu også forlade Superligaen som ligaens bedste spiller.
Jeg ville ønske han ville forlænge kontrakten og blive i FCK i 1-2 år endnu også forlade Superligaen som ligaens bedste spiller.
tors 11. jan 2024
Vedrørende snakken om forlængelse af Ankersen eller at købe en ny højre back.
Er jeg den eneste herinde der mener at vi slet ikke behøver at købe en ny højre back når Ankersens kontrakt udløber?
Får vi købt en CB partner til Vavro kan vi rykke Diks tilbage til højre back og så har vi Diks og Jelert hvilket burde være nok + en Bidstrup der gør det godt på u19.
Er jeg den eneste herinde der mener at vi slet ikke behøver at købe en ny højre back når Ankersens kontrakt udløber?
Får vi købt en CB partner til Vavro kan vi rykke Diks tilbage til højre back og så har vi Diks og Jelert hvilket burde være nok + en Bidstrup der gør det godt på u19.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.