Og ja, tåberne med pyro skal endelig boykotte alle kampe. Bødebesparelserne kan bruges på bedre vilkår for rigtige fodboldfans
Snak
fre 12. jan 2024
Men derfor ønsker jeg mig stadig mere Seier, flere investeringer og større afkast til dem senere hen. Hvis fck blev Nordens ubetingede storklub på et porto niveau (eller 90’er Rosenborg niveau), så er det jo absurd mange penge de kan trække ud og se aktierne stige til.
Derfor forstår jeg dem ikke.
What could possibly go wrong?
Det præcis den tankegang de har haft på Vestegnen hver gang de er kommet til penge.
Det har givet os gode grin som Jan Kristiansen, Elmander og Ante Erceg...... efterfulgt af nye økonomiske ruiner.
Hvis der var så simpel en sammenhæng mellem investering og afkast havde alle bare investeret løs.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
Redigeretfre 12. jan 2024
Jeg synes der er kæmpe forskel på at investere i infrastruktur og så hæve transferbudget med de Brøndby eksempler du kom med.
Groft sagt, bygger man et træningsanlæg for 100m DKK, stiger ens aktiver med 100m DKK.
Svagheden ved at investere i infrastruktur er at dine penge er frosset i det. Man får kun sine penge tilbage når man sælger bygningen.
Det er ikke en hemmelighed at ejerne har prøvet at sælge Parken, det er endda blevet meldt officielt ud. Derfor tror jeg heller ikke de vil lægge penge i noget de vil af med.
Jeg er overbevist om at renovation af Parken først sker når de har fundet en ny ejer. Men som jeg hører er der ikke mange der bare vil købe Parken, køberne vil have FCK med.
Groft sagt, bygger man et træningsanlæg for 100m DKK, stiger ens aktiver med 100m DKK.
Svagheden ved at investere i infrastruktur er at dine penge er frosset i det. Man får kun sine penge tilbage når man sælger bygningen.
Det er ikke en hemmelighed at ejerne har prøvet at sælge Parken, det er endda blevet meldt officielt ud. Derfor tror jeg heller ikke de vil lægge penge i noget de vil af med.
Jeg er overbevist om at renovation af Parken først sker når de har fundet en ny ejer. Men som jeg hører er der ikke mange der bare vil købe Parken, køberne vil have FCK med.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
fre 12. jan 2024
Jeg synes der er kæmpe forskel på at investere i infrastruktur og så hæve transferbudget med de Brøndby eksempler du kom med.
Måske, men jeg læser ikke han skriver infrastruktur.
Men som jeg hører er der ikke mange der bare vil købe Parken, køberne vil have FCK med.
Og det er lidt problemet omkring det du skriver. Der er ikke rigtig det store marked for stadions og omklædningsrum....hvem står lige og mangler den slags selvom de lige er blevet renoveret for mange penge?
Ingen, selvom Parken måske er det stadion med bedst grundlag for at drive en forretning af alle danske stadions.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
Redigeretfre 12. jan 2024
Forresten Georgiske medier skriver at Khocholava misser landskampene i Marts måned og at han først forventes at komme på træningsbanen slut Marts.
Så er han først klar til kamp i April er vi allerede halvvejs inde i Mesterskabsspillet og har kun meget få kampe tilbage.
Så er han først klar til kamp i April er vi allerede halvvejs inde i Mesterskabsspillet og har kun meget få kampe tilbage.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
lør 13. jan 2024
Ja, skal I ikke snart til at ud af busken, synes I snakkede om tidlige transfers. Vi vil se hvad I får ind så vi ved om vi skal grine eller græde 😉 synes knap nok man kan støve rygter op.
lør 13. jan 2024
Jeg holder ikke til endnu en sæson med Kocholova og Boilesens skadesproblemer. Vi er nødt til at få en angriber med mål, en defensiv midt og en CF.
Får vi bare en af de ønskede, er vi langt.
Får vi bare en af de ønskede, er vi langt.
lør 13. jan 2024
Det er old news at Kocho heller ikke er en vi skal regne med. Lund siges også at være fortid snart så det lugter af midterforsvar fra høj hylde.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
lør 13. jan 2024
Det har jo allerede været fremme, at FCK skulle lede efter en midtstopper, fordi Khocholavas skadespause bliver længere end forventet.
Nande får sig i øvrigt en gedigen overraskelse, hvis han en dag køber fast ejendom, og tror at en renovering betyder, at de penge man har lagt i et sådan projekt 1:1 fører til, at prisen på ejendommen stiger.
@Defensiv, det virker godt nok til at komme bag på nogle ellers relativt faste brugere her i tråden i hvert eneste vindue, men generelt løber rygterne om køb af spillere ikke ret langt forud for, at der sker noget i FCK, efter sportsdirektørens initialer er blevet til PC i stedet for SS. I enkelte tilfælde har der været rygter forud herfor, men der er min personlige tese, at det snarere er sælgende klub, der har plantet historien. Ellers er det i hvert fald et mærkeligt mønster, at rygterne løber i enkelte tilfælde, men ellers ikke.
Tag dog gerne ud i Roskilde Lufthavn og hold øje for os.
Nande får sig i øvrigt en gedigen overraskelse, hvis han en dag køber fast ejendom, og tror at en renovering betyder, at de penge man har lagt i et sådan projekt 1:1 fører til, at prisen på ejendommen stiger.
@Defensiv, det virker godt nok til at komme bag på nogle ellers relativt faste brugere her i tråden i hvert eneste vindue, men generelt løber rygterne om køb af spillere ikke ret langt forud for, at der sker noget i FCK, efter sportsdirektørens initialer er blevet til PC i stedet for SS. I enkelte tilfælde har der været rygter forud herfor, men der er min personlige tese, at det snarere er sælgende klub, der har plantet historien. Ellers er det i hvert fald et mærkeligt mønster, at rygterne løber i enkelte tilfælde, men ellers ikke.
Tag dog gerne ud i Roskilde Lufthavn og hold øje for os.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.