Han bliver fed at råbe op inde i Parken
Snak
man 15. jan 2024
Ret imponerende af den unge gut. Kan se han har cirka 35k følgere på Instagram hvor faren ligger op træningsøvelser til børn i børnehavealderen.
Knægten startede med at spille i B1908 og blev som 5 årig den yngste nogensinde til at blive optaget i KB talent, hvor man har gjort en undtagelse.
Både B1908 og KB, så kan man vidst ikke have mere FCK DNA i sin opdragelse.
Knægten startede med at spille i B1908 og blev som 5 årig den yngste nogensinde til at blive optaget i KB talent, hvor man har gjort en undtagelse.
Både B1908 og KB, så kan man vidst ikke have mere FCK DNA i sin opdragelse.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
man 15. jan 2024
Både B1908 og KB, så kan man vidst ikke have mere FCK DNA i sin opdragelse.
Det skulle lige være B1903 istedet ;-)
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
man 15. jan 2024
Altså der er flere af de klip, hvor det er helt tydeligt, at han mangler slutprodukt. Fint han kan få det til at se lækkert ud, men altså det rækker som en skrædder i helvede, hvis han ikke kan lægge den ind.
Når det er sagt, så tenderer det godt nok noget usundt, at man promoverer sin søn i den alder gennem sociale medier. Det strider vist også mod alt, hvad der bliver skrevet i de danske lærebøger om talentopfostring.
Når det er sagt, så tenderer det godt nok noget usundt, at man promoverer sin søn i den alder gennem sociale medier. Det strider vist også mod alt, hvad der bliver skrevet i de danske lærebøger om talentopfostring.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
man 15. jan 2024
Yes. Det stinker af burnout. En ting er at pace børn frem til at være dygtige, noget andet er at udsætte dem for den type eksternt pres i så ung en alder. Eneste formål det her er, at farmand kan score lidt reklame kroner på det.
Redigeretman 15. jan 2024
@Karsboel
Instagram siden er her: https://www.instagram.com/marcus_p_medina?igsh=ejJmN2xvajBnd25s
Scroller du ned kan du se øvelserne og de er endda highlighted som du kan se på dette screenshot. https://imgur.com/gallery/UCj0YAh
Kontoen har fået 2000 nye følgere siden K.I.B delte den. Så den må have gået viralt.
__________________________________
Angående opdragelse, som jeg ikke kan forholde mig til da jeg ikke har nok viden inden for området.
Jeg kan se at han er halv Philippiner. Og i store dele af Asien bruger man udtrykket Tiger mom eller Tiger dad. I kan læse om det på Wikipedia her. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tiger_parenting
Men det er netop en striks opdragelsesmetode som vi ser her.
FC Midtjyllands koreaner Cho er også en med Tiger forældre af hvad jeg har læst. Moderen var tidligere professionel volleyball spiller, men fik en skade. De har også satset alt for at børnene skulle få en karriere i sport og sparet mange penge op til sportsskoler osv.
Der er mange eksempler. Det samme med Japaneren Kubo der tog til Barcelona og så fik de i en bøde fordi han var mindreårig.
Instagram siden er her: https://www.instagram.com/marcus_p_medina?igsh=ejJmN2xvajBnd25s
Scroller du ned kan du se øvelserne og de er endda highlighted som du kan se på dette screenshot. https://imgur.com/gallery/UCj0YAh
Kontoen har fået 2000 nye følgere siden K.I.B delte den. Så den må have gået viralt.
__________________________________
Angående opdragelse, som jeg ikke kan forholde mig til da jeg ikke har nok viden inden for området.
Jeg kan se at han er halv Philippiner. Og i store dele af Asien bruger man udtrykket Tiger mom eller Tiger dad. I kan læse om det på Wikipedia her. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tiger_parenting
Men det er netop en striks opdragelsesmetode som vi ser her.
Specifically, tiger parents push their children to attain high levels of academic achievement or success in high-status extracurricular activities such as music or sports.[1]
FC Midtjyllands koreaner Cho er også en med Tiger forældre af hvad jeg har læst. Moderen var tidligere professionel volleyball spiller, men fik en skade. De har også satset alt for at børnene skulle få en karriere i sport og sparet mange penge op til sportsskoler osv.
Der er mange eksempler. Det samme med Japaneren Kubo der tog til Barcelona og så fik de i en bøde fordi han var mindreårig.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretman 15. jan 2024
Contrary to popular opinion.
Selvom jeg virkelig vil elske at have en spiller man kan lave en chant på der bygger på gode gamle Funky Cold Medina (If you know you know) så hader jeg alt ved det det med ham drengen.
I en verden hvor alle kan huske vores egen "Mine Ronaldinho" og hvor alle der følger børnefodbold ved at hver anden klub har deres egen mini et eller andet, som de helt sikkert tror bliver the shit lige indtil ham fra naboklubben kommer og viser han er endnu bedre.....eller lille Peter fra 2. holdet er vokset 15 CM i sommerferien og pludselig er det nye shit.
Der hvor der for alvor er Red Flags ved ham her er at han er på alle de sociale medier i deler......Eller, hans far er det på hans vegne.
Det er totalt usundt. Og det er den type far det vrimler med i de unge årgange. Den type forældre der prøver at udleve deres drømme gennem deres børn.
Den type drenge præsterer meget ofte over niveau ift hvad deres talent egentlig er til i de unge år. De år hvor det gør en forskel at faderen pres gør de har en større træningsmængde og ofte også ryger på alle mulige mere eller mindre gode private træningstilbud fordi det jo er bedre hele tiden at optimerer talentet end at gå ud og lege med sine skolekamerater.
KB er en magnet for den type fædre. Det jo de bedste og junior skal da spille det bedste sted og ikke i den lokale klub med sine naturlige venner.
Når drengene bliver lidt ældre og klubberne for alvor tager over med akademierne vil den type drenge ofte ryge lynhurtigt. Så det lige pludselig det talent dygtige fodboldfolk kan se og ikke den ekstratræning faderen har presset gennem der er i fokus.
Så er næste skridt gerne prøvetræninger i HIK, Hvirdovre, Farum, Amager, B93, Lyngby eller Brøndby etc, samt en historie om hvor store idioter trænerne i KB er.
Skal man kigge efter talenter i en tidlig alder (Hvilket er en ganske svær opgave) så vent til de er U13-14 stykker, hvor klubbernes folk hiver spillere til baseret på deres scouting. Så det ikke dem der har meldt sig ind selv og presser talentet der fylder, men dem klubberne har valg til og træner.
Om Medine passer på min beskrivelse ved jeg af gode grunde ikke med sikkerhed, men den promovering hans far ser ud til at køre på ham får advarselslamperne til at bimle og bamle.
Selvom jeg virkelig vil elske at have en spiller man kan lave en chant på der bygger på gode gamle Funky Cold Medina (If you know you know) så hader jeg alt ved det det med ham drengen.
I en verden hvor alle kan huske vores egen "Mine Ronaldinho" og hvor alle der følger børnefodbold ved at hver anden klub har deres egen mini et eller andet, som de helt sikkert tror bliver the shit lige indtil ham fra naboklubben kommer og viser han er endnu bedre.....eller lille Peter fra 2. holdet er vokset 15 CM i sommerferien og pludselig er det nye shit.
Der hvor der for alvor er Red Flags ved ham her er at han er på alle de sociale medier i deler......Eller, hans far er det på hans vegne.
Det er totalt usundt. Og det er den type far det vrimler med i de unge årgange. Den type forældre der prøver at udleve deres drømme gennem deres børn.
Den type drenge præsterer meget ofte over niveau ift hvad deres talent egentlig er til i de unge år. De år hvor det gør en forskel at faderen pres gør de har en større træningsmængde og ofte også ryger på alle mulige mere eller mindre gode private træningstilbud fordi det jo er bedre hele tiden at optimerer talentet end at gå ud og lege med sine skolekamerater.
KB er en magnet for den type fædre. Det jo de bedste og junior skal da spille det bedste sted og ikke i den lokale klub med sine naturlige venner.
Når drengene bliver lidt ældre og klubberne for alvor tager over med akademierne vil den type drenge ofte ryge lynhurtigt. Så det lige pludselig det talent dygtige fodboldfolk kan se og ikke den ekstratræning faderen har presset gennem der er i fokus.
Så er næste skridt gerne prøvetræninger i HIK, Hvirdovre, Farum, Amager, B93, Lyngby eller Brøndby etc, samt en historie om hvor store idioter trænerne i KB er.
Skal man kigge efter talenter i en tidlig alder (Hvilket er en ganske svær opgave) så vent til de er U13-14 stykker, hvor klubbernes folk hiver spillere til baseret på deres scouting. Så det ikke dem der har meldt sig ind selv og presser talentet der fylder, men dem klubberne har valg til og træner.
Om Medine passer på min beskrivelse ved jeg af gode grunde ikke med sikkerhed, men den promovering hans far ser ud til at køre på ham får advarselslamperne til at bimle og bamle.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
man 15. jan 2024
Men som jeg hører er der ikke mange der bare vil købe Parken, køberne vil have FCK med.
Og det er vel også ekstra svært hvis man samtidig skal acceptere en lang kontrakt med FCK, som man ikke selv kan prisfastsætte? Jeg ville som køber i hvert fald tænke mig ekstra om inden jeg købte et "håndværkertilbud", jeg både skulle bruge mange penge på at renovere og samtidig ikke 100 % kunne styre indtægterne på.
Redigeretman 15. jan 2024
@Randomhero
Der er alt for mange spørgsmål. Eksperter undrer sig også over segment fordelingen.
Er det stadion ejer eller FCK der skal sørge for nyt græs?
Kan stadion ejer bestemme at FCK skal flytte nogle af deres kampe (Vi har set VM i hesteridning fik flyttet nogle FCM kampe)
Derudover bliver der også nævnt at FCK kan miste rigtig mange penge i sponsorater ved en opdeling. For det er Stadion der ejer VIP lounges og de lounges går pt. til FCKs hovedsponsorer. Men en opdeling vil betyde at FCK ikke har magt til at tildele VIP lounges. Det er ejeren af Parken der bestemmer. FCKs sponsorer mister dermed rigtig meget værdi for pengene.
Jo og til allersidst, så har man set klubber der ikke selv ejer stadion blive sagsøgt for mistede indtægter, når fans laver ballade og en tribune bliver lukket ned (Vi fik fx lukket vores B tribune ned af UEFA i en kamp grundet Dortmund uroligheder sidste sæson)
Og hvis du er ejer af Parken. Hvad sker der så hvis FCK får en ejer der vil bygge et splinternyt topmoderne Superdome for 3 milliarder med plads til 75.000 tilskuere der skal være FCKs nye stadion?
Jeg prøver lige at spørge @Jennerdrengen om han har lyst til at nævne de udfordringer de har stået med da FC Nordsjælland ikke selv ejer deres stadion.
Der er alt for mange spørgsmål. Eksperter undrer sig også over segment fordelingen.
Er det stadion ejer eller FCK der skal sørge for nyt græs?
Kan stadion ejer bestemme at FCK skal flytte nogle af deres kampe (Vi har set VM i hesteridning fik flyttet nogle FCM kampe)
Derudover bliver der også nævnt at FCK kan miste rigtig mange penge i sponsorater ved en opdeling. For det er Stadion der ejer VIP lounges og de lounges går pt. til FCKs hovedsponsorer. Men en opdeling vil betyde at FCK ikke har magt til at tildele VIP lounges. Det er ejeren af Parken der bestemmer. FCKs sponsorer mister dermed rigtig meget værdi for pengene.
Jo og til allersidst, så har man set klubber der ikke selv ejer stadion blive sagsøgt for mistede indtægter, når fans laver ballade og en tribune bliver lukket ned (Vi fik fx lukket vores B tribune ned af UEFA i en kamp grundet Dortmund uroligheder sidste sæson)
Og hvis du er ejer af Parken. Hvad sker der så hvis FCK får en ejer der vil bygge et splinternyt topmoderne Superdome for 3 milliarder med plads til 75.000 tilskuere der skal være FCKs nye stadion?
Jeg prøver lige at spørge @Jennerdrengen om han har lyst til at nævne de udfordringer de har stået med da FC Nordsjælland ikke selv ejer deres stadion.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.