@Jenner
Tusinde tak for din fine gennemgang. Det lyder til at det kan blive rigtig svært at finde en der har lyst til købe Parken da det stort set ikke kan give overskud.
Derudover er der en 30 årig uopsigelig aftale med FCK med betingelser vi ikke kender til og de fremtidige ejere er nok forpligtet til at renovere stadion for et trecifret millionbeløb. Så hvor meget herre over eget hus er man egentlig?
Tusinde tak for din fine gennemgang. Det lyder til at det kan blive rigtig svært at finde en der har lyst til købe Parken da det stort set ikke kan give overskud.
Derudover er der en 30 årig uopsigelig aftale med FCK med betingelser vi ikke kender til og de fremtidige ejere er nok forpligtet til at renovere stadion for et trecifret millionbeløb. Så hvor meget herre over eget hus er man egentlig?
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.