Nande.
Det Thomasberg siger helt præcist er, at begge får svært ved at forstærke sig. Uden at tage stilling til, om han har ret, så ligger der intet i, at begge klubber på samme hylde.
Han mener jo blot, at begge har svært ved at finde spillere, der løfter kvaliteten, uagtet om kvaliteten det ene sted hedder 8 eller 6 på en 10-trins skala.
Den pointe kan man sagtens bestride, når vi har så udtalte mangler på særligt to positioner, hvor der er behov for typer, vi ikke har i truppen.
I forhold til 6’eren. Bliver det svært at finde en spiller, som har samme niveau som Falk? Ja, det gør det nok. Men det er muligt at finde en, der løser 6’er-rollen bedre end han gør.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"