Vel i øvrigt vores første træningskamp siden vinterpausen begyndte, hvor jeg synes at have læst, at Rangers bare har et par ugers pause nu her.
Om Rangers stillede med halvt reservehold og skiftede en masse ved jeg ikke, men uanset lyder resultatet på den baggrund nu meget fint. Oplagt at det bliver 2-2 ude mod City, efter vi har vundet 2-0 i Parken. Nemt videre.
Om Rangers stillede med halvt reservehold og skiftede en masse ved jeg ikke, men uanset lyder resultatet på den baggrund nu meget fint. Oplagt at det bliver 2-2 ude mod City, efter vi har vundet 2-0 i Parken. Nemt videre.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.