Forlængelse med Adidas. Hvor det lyder til, at vi er rykket en tak op, hvad angår niveau. Så det kan da være vi kan få lov til at være lidt mere bestemmende omkring trøje design i fremtiden
Snak
ons 17. jan 2024
Måske er problemerne en feature og ikke en bug.
Zanka virker som et utroligt meget bedre match med Neestrup end med Thorup. Kombineret med den kæmpe hater-effekt det vil have på Twitter (undskyld, X), så er jeg fan. Hvis vi samtidig kan få Fischer ind i trænerstaben, så bliver det ikke bedre.
Det bliver spændende at se hvilken betydning, om nogen, den nye aftale med Adidas har for samarbejdet med Les Deux, som har lavet fede ting på den lidt understatede måde.
Zanka virker som et utroligt meget bedre match med Neestrup end med Thorup. Kombineret med den kæmpe hater-effekt det vil have på Twitter (undskyld, X), så er jeg fan. Hvis vi samtidig kan få Fischer ind i trænerstaben, så bliver det ikke bedre.
Det bliver spændende at se hvilken betydning, om nogen, den nye aftale med Adidas har for samarbejdet med Les Deux, som har lavet fede ting på den lidt understatede måde.
Batman Close. London W12.
Redigeretons 17. jan 2024
FC København undersøger muligheden for at få Mathias ‘Zanka’ Jørgensen hjem denne vinter
Det kritiske er at FCK undersøger muligheden for Zanka så sent i vinduet med knap 2 uger tilbage.
Vi er altså gået glip af vores første, anden, tredje prioriteter osv... præcist det der skete i sommers.
Jeg har ikke noget imod Zanka og kan godt se ideen med ham. Men det er bare ikke meget tid vi har for at undersøge om det kan lade sig gøre.
ons 17. jan 2024
Har fået at vide mit brugernavn er tilbage til Nandeyanen nu, så er vi igang 💪
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
ons 17. jan 2024
Man kan jo have undersøgt det i længere tid, men du har ret i, at man godt kan frygte vi har glippet dem vi helst ville have haft.
fck-medløber.
ons 17. jan 2024
Har også først fået adgang igen nu og måtte oprette en ny profil først, der så er blevet til min gamle bruger igen på en eller anden måde.
Jeg hilser også Zanka velkommen igen men det skal ikke være mere end halvanden års kontrakt og det tror jeg ikke på at Zanka har lyst til når han allerede har den samme længde kontrakt med Brentford.
Så det bliver nok en længere kontrakt og det gør mig lidt nervøs. Han er dog lederen som Vavro mangler ved sin side, tror jeg. Men hans fart er en af mine bekymringer og han er jo ved at være oppe i alderen. Så hvis Lund også skal afsted, så har vi også brug for en ekstra midterforsvar som der er et længere perspektiv i end Zanka, synes jeg.
Men han kan godt være en her og nu løsning, hvis du spørger mig. Det handler for FCK alligevel kun om at vinde Superligaen de næste 5-6 måneder. CHL kampene imod City skal der nok ikke købes ind til men dem kender Zanka jo også godt.
Jeg lader også fortiden komme PC til gode. Vi har været i en vinterpause de sidste to sæsoner i samme situation men det er endt godt begge gange. Så nu fortjener han noget tillid
Jeg hilser også Zanka velkommen igen men det skal ikke være mere end halvanden års kontrakt og det tror jeg ikke på at Zanka har lyst til når han allerede har den samme længde kontrakt med Brentford.
Så det bliver nok en længere kontrakt og det gør mig lidt nervøs. Han er dog lederen som Vavro mangler ved sin side, tror jeg. Men hans fart er en af mine bekymringer og han er jo ved at være oppe i alderen. Så hvis Lund også skal afsted, så har vi også brug for en ekstra midterforsvar som der er et længere perspektiv i end Zanka, synes jeg.
Men han kan godt være en her og nu løsning, hvis du spørger mig. Det handler for FCK alligevel kun om at vinde Superligaen de næste 5-6 måneder. CHL kampene imod City skal der nok ikke købes ind til men dem kender Zanka jo også godt.
Jeg lader også fortiden komme PC til gode. Vi har været i en vinterpause de sidste to sæsoner i samme situation men det er endt godt begge gange. Så nu fortjener han noget tillid
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Redigeretons 17. jan 2024
Jeg bider mærke i at PC fortalte efter Galatasaray kampen, at de ekstra CL millioner ikke vil opjustere kvaliteten og penge brugt på spillerindkøb til vinter da man allerede havde startet processerne og dialogerne med de interessante emner til FCK, da det er noget man gør i god tid.
At man først nu kun undersøger muligheden med Zanka, er vel fordi man har glippet sine emner og at man har så godt kendskab til Zanka at det vil være en hurtig handel at lukke hvis Brentford går med til det.
Spørgsmålet er om Brentford overhovedet vil slippe Zanka. De har 3 skader i forsvaret og Ben Mee har rødt kort. Zanka kommer jo til at være starter næste kamp.
At man først nu kun undersøger muligheden med Zanka, er vel fordi man har glippet sine emner og at man har så godt kendskab til Zanka at det vil være en hurtig handel at lukke hvis Brentford går med til det.
Spørgsmålet er om Brentford overhovedet vil slippe Zanka. De har 3 skader i forsvaret og Ben Mee har rødt kort. Zanka kommer jo til at være starter næste kamp.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.